ربودن نوزاد 11 ماهه توسط زن ناشناس در صحن مطهر امام خمینی(ره) / پلیس تهران فاش شد

ربودن نوزاد 11 ماهه توسط زن ناشناس در صحن مطهر امام خمینی(ره) / پلیس تهران فاش شد

رئیس پلیس کلانشهر از تولد نوزاد ربوده شده در صحن مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی کلانشهر گفت: با ربوده شدن نوزاد 11 ماهه در صحن مطهر امام خمینی (ره)، موضوع تحقیقات در دستور کار تیمی زبده قرار گرفت. کارآگاهان کلانتری یازدهم.

وی افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد زوج جوانی که برای زیارت از استان خوزستان به سن مطهر مشرف شده بودند بر اثر بی احتیاطی این خانواده توسط فردی ناشناس ربوده شدند.

سرهنگ کارآگاه ولی پور گودرزی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود تحقیقات اولیه را آغاز کردند و با استفاده از روش های نوین کشف جرایم و علمی دریافتند زن ناشناس در حالی که زوج جوان بی اطلاع بودند نوزاد را ربوده و به سرعت از منزل خارج شدند. sanctum sanctorum.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: کارآگاهان در اولین اقدام با اقدامات اطلاعاتی گسترده متهم را شناسایی و متوجه شدند وی به همراه نوزاد ربوده شده به سمت مرکز تهران در حال حرکت است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات کارشناسی کارآگاه ادامه داشت تا اینکه مشخص شد متهم به دلیل اینکه متوجه شد پلیس به دنبال او هستند نوزاد را در یکی از مناطق مرکزی تهران رها کرده و متواری شده است.

سرهنگ کارآگاه ولی پور گودرزی گفت: کارآگاهان در کمترین زمان ممکن نوزاد ربوده شده را پیدا و با دستور مقام قضایی به خانواده اش تحویل دادند و خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در رابطه با دستگیری متهم پرونده به صورت جدی ادامه دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید