بیانات موسوی؛ انتقام از سران مقاومت یا دیکته برای به خاطر سپردن نام؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، موسوی در متن تازه منتشر شده سعی کرده به مضحک ترین شکل ممکن به یکی از افتخارات راهبردی جمهوری اسلامی ایران یعنی انهدام داعش در خارج از مرزها حمله کند.

کسی که در سال‌های 2008 و 2009 با حمایت صریح دولت‌های غربی برای بیدار نگه داشتن هرج و مرج در ایران و پیوند آن با آنچه بهار عربی با جنبش سبز نامیده می‌شود از راه خود خارج شده بود، چرا باید به دنبال ریشه‌ای باشیم. تشکیل گروه های تروریستی در ایران سوریه و عراق نقطه؟ باید انگشتش را به سوی آمریکایی که رئیس جمهور وقتش رسماً میرحسین را قهرمان مبارزه با جمهوری اسلامی نامید!

اکنون علمای مختلف سیاسی، ورزشی، فرهنگی و اهل سنت کردستان این توهین را به شدت محکوم کرده اند.


4199bf87 7437 4a50 8b22 a326ff661286 خبر خاکستری


داستان رکود عمیق جریان متوهم و وابسته در منجلاب تسلیم در برابر جبهه استکبار و صهیونیسم

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در واکنش به توهین وقیحانه رأس و وقایع فتنه 88 خطاب به سردار سرافراز اعلام کرد که; شهید حاج حسین حمدانی و سایر شهدای مدافع حرم روایتی از عمق جریان متوهم و وابسته در منجلاب تسلیم در برابر جبهه استکبار و صهیونیسم است.

وی گفت: لازم است جریان های سیاسی از همه گرایش ها نسبت به اظهارات موهن کزائی موضع خود را اعلام کنند.


da30957a 1fda 491e 93c1 2a05e4d588fe خبر خاکستری


سخنان مضحک معاندین و توهین آنان به شهدای مدافع حرم محکوم است.

استاد سید احسن حسینی امام جماعت موقت سنندج رهنمودها و اندیشه رهبری را یکی از مهم ترین عوامل حفظ امنیت کشور و مردم در برابر توطئه های دشمنان و معاندان می داند و ادامه می دهد: مردم کردستان. همواره پشتیبان نظام اسلامی و ارادتمند به اهل بیت پیامبر (ص) بوده اند.

ماموستا حسینی تاکید کرد: اگر زحمات و جانفشانی های شهدا و جانبازان مدافع حرم نبود امروز شاهد امنیت پایدار در کشور و منطقه نبودیم لذا سخنان مضحک رهبران انقلاب و توهین آنها به شهدای مدافع حرم محکوم است .


35560f4b dc53 4312 a585 8274a576db39 خبر خاکستری

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در بیانیه ای جداگانه ضمن محکومیت سخنان اخیر سران معاند، بر تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا تاکید کردند.

در بیانیه اداره کل فرهنگ و رهبری کردستان در محکومیت هتک حرمت سردمداران فتنه 88 به شهدای مدافع حرم آمده است:

مردم بزرگوار عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی، باز هم کفر و نفرت پراکنده توسط پیرمرد متوهم و معروفی که در سال 1387 باعث از بین رفتن منافع ملی و قدرت خارجی کشورمان و با هتک حرمت در عاشورای همان سال شد. لطمات جدی بر پیکر نظام جمهاوی ایران وارد شد و افزود: وی در اظهاراتی توهین آمیز با هتک حرمت و هتک حرمت پاک ترین و نجیب ترین فرزندان این سرزمین و خاک، شهدای مدافع حرم، افزود: از جمله شهید سردار شهید حاج حسین حمدانی از ملت شریف و آزادار حسینی ایران اسلامی.

عنوان «مدافع الحرام» به ابتکار سردار القلوب شهباد حاج قاسم سلیمانی برای ساختن حماسه این مدافعان حسینی و زینبی و فاتحان امنیت ایران در برابر دیویی چون داعش است که این طبیعت بد را نیز دارد. وارونه شده و به خواست صهیونیست ها و دیگر جهانی گرایان معنی می دهد. !

بدون شک تحلیل این بیانیه حاکی از حضور بازیگرانی از پشت صحنه است که می خواهند شورشیان را ابزاری کرده و آنها را به لوله های داعش و اسرائیل در داخل کشورمان تبدیل کنند و از سوی دیگر با تحریف چهره. از خادمان حافظ امنیت و فداکار انقلاب در روند نتایج گفتمان مؤثر دستگاه دیپلماسی حکومت مردمی و انقلابی به نوعی شوونیسم عمل می کنند.

همچنین تاکید شد: اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان کردستان به عنوان متولی فرهنگ، هنر و رسانه این استان پرفراز و نشیب شهید و فرهنگ، ضمن احترام بار دیگر بیانیه توهین آمیز و سخیف قیام شیطانی 88 را محکوم کرد. خون پاک شهدای مدافع امنیت ملی و دفاع از کیان اسلام ناب محمدی (ص) از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران متعهد و انقلابی استان کردستان دعوت می کند تا انزجار خود را از این گونه اقدامات خلاف حقوق بشر اعلام کنند.

فراموش نکنیم که همه ما به فرمان ولی فقیه امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره با هوشیاری مضاعف در راه پاسداری از مبانی و ارزش های ناب اسلامی ایستاده ایم. انقلاب و پاسداری از ناموس و ناموس میهن اسلامی در مقابل هر تهدیدی و قطعاً تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، ایثار سربازان راستین نظام و مدافعان حرم در حفظ ناموس ملت هرگز فراموش نخواهد شد. و ملت ایران اسلامی همواره در مبارزات مختلف قدردان فرزندان جان باخته خود بوده و هستند.


39e04ec1 cfd8 4e7a 910f 99785ca3fd80 خبر خاکستری


بیانیه شورای اسلامی شهر سنندج در محکومیت سخنان یکی از سران فتنه

ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب با اقتدار و عزت در همه صحنه ها با افراط و تفریط استکبار جهانی روبرو شد و با حمایت مردم خود توطئه های داخلی را خنثی کرد و به همین دلیل امروز پس از چهار دهه ملت ایران با تمام توان خود افتخار می کنند که به الگویی ایده آل برای ملت های مسلمان و آزاد جهان تبدیل شده اند.

در ادامه آمده است: گذر از بحران های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا تهاجم اقتصادی و خونریزی فرهنگی با رهنمودهای الهی ائمه انقلاب، هر روز بر اراده و ایستادگی ملت ایران می افزاید و به همین دلیل است. جمهوری اسلامی ایران اکنون یکی از نیروهای موثر منطقه ای و جهانی برای حل مسائل و مشکلات مختلف است.

همچنین خاطرنشان شد: گذراندن موفقیت آمیز فتنه 88 با سیاست و فرماندهی استکبار جهانی و با پای پیاده تعدادی از سرداران فتنه، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و خنثی شدن این توطئه در عاشورای 89 است. وی بار دیگر پیام استقلال و عزت ملت ایران را که برگرفته از درس آزادگی از مکتب شهیدان سرور و سالار بود به جهانیان اعلام کرد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: در این ایام نه تنها ملت مسلمان ایران، بلکه همه مسلمانان و آزادگان جهان در غم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) وفایش یک بار دیگر به نوحه سرایی می پردازند. از سران اغتشاشات، با ادبیات توهین آمیز یکی از افتخارات ملت ایران را آزرده می کند.


096593d1 89a8 410a 8c9f 38dc0c12ded3 خبر خاکستری


شهدای مدافع حرم نقش بسزایی در فرونشاندن اغتشاشات داشتند

استاد عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان به مشکل اهانت به مقام شهدای مدافع حرم توسط عناصر معاند در چند روز اخیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: توهین یکی از سران قیام سال 1367 سردار سرافراز شهید حاج حسین همدانی باعث درد و تأثر ملت ایران اسلامی شد که این فرد آزرده به برکت نظام و انقلاب مدتی مسئولیت خطیری در نظام داشت اما در سال 1387 با ایجاد اغتشاش و اعتراض به انتخابات باعث ایجاد بلاتکلیفی و ایجاد چندقطبی در بدنه نظام شدند و چند کلمه ای بر زبان آورد که موجب تأسف شد.

وی افزود: شهید حمدانی و امثال این سردار شهید در خارج از مرزهای ایران اسلامی و ایجاد بستر امنیتی و مقابله با گروه های مسلح تکفیری داعش نقش بسزایی در فرونشاندن این اغتشاشات داشتند و انقلاب اسلامی به ویژه شهدا را محکوم می کنیم. که مدافع حرم، هرگونه توهین و تهمت به این ساحت مقدس است.

حال باید دید موسوی در روزها و ماه ها و سال های آینده برای زنده نگه داشتن نام خود چه فداکاری می کند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید