ایران به عاملان حادثه تروریستی شیراز پاسخ محکمی می دهد

وی افزود: حمله وحشیانه تکفیری‌های آموزش دیده توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکوم می‌کنیم و از قوه قضائیه می‌خواهیم هرچه سریع‌تر اشد مجازات را برای این تروریست‌ها در نظر بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: دشمنان بدانند که خون های ریخته شده هموطنانمان به ویژه زنان و کودکانی که در این حادثه تروریستی بر زمین افتادند، موجب استحکام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. .

این مسئول گفت: نوجوانان و جوانان ما باید بدانند که شعار قدیمی که دشمن با پوششی جدید از «زن، زندگی و آزادی» در ذهنشان به نام فعالیت های اجتماعی تبلیغ می کند، معنای واقعی آن همان اتفاقاتی است که ما شاهد تخریب امنیت کشور هستیم

نمایش مفهوم «زندگی آزاد زن» با کشتن زنان و کودکان

محمد بایگی تصریح کرد: در واقع تصور دشمن از زن، کشتن زنان و خون فرزندان ما از زندگی و نابودی گفتمان دینی و اسلامی از آزادی است.

وی تصریح کرد: از نسل جوان می خواهیم با بصیرت و روشنگری مسائل را دنبال کنند و در مقابل دروغ پردازی ها و تبلیغات رسانه های معاند هوشمندانه و هوشمندانه رفتار کنند.

این معاونت مجلس با اشاره به لزوم ساماندهی فضای مجازی از سوی مجلس تاکید کرد: از کمیسیون امنیت ملی می خواهیم هر چه سریعتر موضوع را پیگیری کند. شبکه های اجتماعی رفتار وحشیانه در شیراز را سانسور کرده و از سوی دیگر مخاطبان خود را به اقدام علیه امنیت ملی ایران تشویق می کنند.

محمد بیگی در پایان تاکید کرد: بدون شک شورای اسلامی از کشورهای درگیر در این عملیات تروریستی شکایت خواهد کرد و موضوع را در مجامع بین المللی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید