حادثه تروریستی شیراز خصومت دشمنان با ملت ایران را آشکار کرد


ساعت: 08:57
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906271

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: حادثه تروریستی حرم شاه چرا شیراز جنایت، ظلم و دشمنی دشمنان با دین، ملت، ایران و بشریت را آشکار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی گفت: حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر شاه چرا شیراز جنایت، ظلم و دشمنی دشمنان با دین، ملت، ایران و بشریت را آشکار کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امنیت نیاز اساسی مردم است. مردم شریف ایران گمان می کنند که شکرگزار نعمت تامین کنندگان امنیت و امنیت و نیروهای مسلح هستند و ناامنی آرزوی دشمنان کشور است.

وی گفت: جوانان غیور و وطن دوست کشور برای امنیت ارزش قائل هستند، دشمنان را شکست می دهند و می دانند که دشمنان ظالم به هیچ یک از اعضای این ملت رحم نمی کنند.

این مسئول بیان کرد: دشمن می داند که امنیت شرط لازم سرمایه گذاری و ثروت آفرینی است و نمی خواهند سرمایه گذاری و ثروت آفرینی در این کشور اتفاق بیفتد بنابراین سعی می کنند با امنیت مقابله کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی افزود: ناامنی اجتماعی و ملی از انواع ناامنی ها بدتر است. محیط کار ناامن می شود. محیط علمی خطرناک می شود. فضای دانشجویی در حال ناامن شدن است و بر کسی پوشیده نیست که ریسمان اخلال در امنیت کشور فراتر از مرزها وصل شده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم انتظار اقدام قاطعانه از سوی نیروهای امنیتی و قضایی را دارند، خاطرنشان کرد: تحریکات، کمک ها و حمایت های دشمن در حادثه اخیر کافی است. هر کسی که کشور را دوست دارد، به او اجازه دهد تا با دشمنان مقابله کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید