حادثه تروریستی شیراز نقشه استکبار برای برهم زدن امنیت کشور است


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906325

مولوی پارسا ضمن محکومیت حادثه تروریستی شیراز تصریح کرد: حادثه تروریستی شیراز توسط استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت و آرامش کشورمان طراحی شد که نمی خواهد این امنیت و آرامش را ببیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی سید عبدالعزیز پارسا امام جمعه اهل سنت سرخس در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، جنایت دردناک حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در شهر شیراز که منجر به شهادت یک نفر شد را به شدت محکوم کرد. جمعی از نمازگزاران و مجروح شدن تعدادی دیگر اظهار داشت: حادثه تروریستی شیراز در حین نماز و عبادت و در مکانی مورد احترام همه مسلمانان رخ داد.

امام جمعه اهل سنت سرخس تصریح کرد: حادثه تروریستی شیراز به دست استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت و آرامش کشورمان طراحی شد که نمی خواهد این امنیت و آرامش را ببیند.

وی گفت: دشمنان اسلام از این حادثه برای به چالش کشیدن نظام اسلامی سوء استفاده می کنند و این معضل ایجاب می کند که مردم و مسئولان با بصیرت بیشتری برای خنثی کردن این توطئه ها وارد عمل شوند.

مولوی پارسا تاکید کرد: مردم ما باید با درایت و وحدت آمادگی و بصیرت خود را برای مقابله با این توطئه های استکبار جهانی افزایش دهند. مردم ما باید بدانند که این اقدامات دست استکبار بوده و از آن درس بگیرند.

امام جماعت اهل سنت سرخس گفت: جامعه اهل سنت سرخس این حادثه تروریستی را محکوم می کند و از مسئولین مربوطه درخواست شناسایی و مجازات عاملان این جنایت را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید