امنیت بستر اصلی توسعه همه جانبه کشور است/ تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت کشور


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911059

وزیر کشور امنیت را زیرساخت و زیربنای توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: بدون امنیت، جابجایی امور ساختمانی و ساختمانی دشوار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در مراسم تقدیر از عملکرد استاندار تهران که در محل استانداری برگزار شد، افزود: استاندار تهران در طول خدمت خود منشا خدمات موثر و ارزنده ای بود. و اقدامات در روستا.”



وزیر کشور با آرزوی موفقیت برای منصوری در سمت جدید معاونت اجرایی کشور، ادامه داد: با توجه به توانمندی ها و روحیه جهادی آقای منصوری، از ظرفیت ایشان برای پیشبرد توسعه استانداری ها در سراسر کشور استفاده خواهیم کرد.



وحیدی با مهم خواندن مسائل عمرانی و سازندگی استان تهران با توجه به مرکزیت این استان در کشور، گفت: همه اقدامات و برنامه های استان باید همواره سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را ارتقا بخشد. استاندار تهران در این حوزه با تمام ظرفیت مشغول به کار است



وزیر کشور خاطرنشان کرد: طرح ها و اقدامات به جا مانده از گذشته در استان باید به سرعت پیگیری شود و استان تهران با توجه به شاخص های تعیین شده در برنامه توسعه استان رشد و توسعه یابد.



وی امنیت را زیرساخت اساسی و زیربنای توسعه همه جانبه در کشور دانست و گفت: بدون امنیت می توان با مشکلات بزرگ عمرانی و عمرانی پیش رفت.



رئیس شورای امنیت کشور در بخشی دیگر از سخنان خود به تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: راهبرد اصلی دشمن به حاشیه راندن ارزش های دینی و اسلامی است.
واحدی همچنین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از آرمان های اصیل دینی و انقلابی است و نباید اجازه دهیم دشمن با حفظ ارزش های دینی و اسلامی در جامعه فعالیت کند.



وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و یکپارچه از دشمنان و معاندان حمایت می کند، خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش های دشمنان، مردم عزیز کشور وفادار و وفادار به انقلاب و ارزش های دینی هستند.
وزیر امور داخله شرایط امنیتی کشور را مناسب و مساعد خواند و گفت: خوشبختانه در ولسوالی های کشور شرایط امنیتی پایدار و خوبی داریم.

در ادامه این جلسه منصوری استاندار تهران به تشریح عملکرد خود در استانداری تهران پرداخت و گفت: با استفاده از تمامی فرصت های داخلی استان 130 هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد شده است.



وی همچنین گفت: طی یک سال گذشته میانگین سنی مدیران استان تهران 10 سال کمتر شده است.



منصوری با اشاره به اینکه 80 هزار واحد صنعتی فعال در استان تهران وجود دارد، ادامه داد: استان تهران 20 درصد صنعت کشور را در اختیار دارد بنابراین باید از این ظرفیت برای توسعه همه جانبه استان استفاده شود.



وی افزود: اکثر صنایع در شهرهای صنعتی استان تهران پویا و فعال هستند و با ظرفیت کافی در حال فعالیت هستند.



منصوری در پایان به مشکلات و چالش های استان تهران اشاره و تاکید کرد: برنامه های خوبی در حوزه آب شرب، اتباع غیرمجاز و معتادان متجاهر اجرا و اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید