فرجه امروز زاییده عزم مردم است/ رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور امنیت است.


ساعت: 09:32
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901784

او در صبحانه مشترک نیروهای مسلح استان سمنان بزرگ شد.

صبحانه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح استان سمنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مهندس هاشمی استاندار سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان، سردار حسنی فرمانده فراجا و فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد. جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات، صبحانه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح استان سمنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مهندس هاشمی استاندار سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان، سردار حسنی برگزار شد. ، فرمانده فراجا و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی.


فراژ امروز از عزم مردم برخاسته است

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و بویژه سه شهید اخیر استان سمنان شهید رحیمی، سروری راد و دوست محمدی گفت: هفته نیروی انتظامی بر فرماندهی کل و ستاد پرتلاش نیروی انتظامی مبارک باد. . درود بر فرج در استان سمنان

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر به نیروی انتظامی بی احترامی شد اما به این عزیزان بی احترامی نشد، گفت: اقتدار در کنار وقار، مهربانی و دلسوزی از ویژگی های نیروی انتظامی است.

هاشمی با بیان اینکه امروز مردم کشور در کنار نیروهای مسلح احساس امنیت می کنند، افزود: فرجه امروز حاصل عزم مردم است و اعتماد مردم به آنها بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

استاندار سمنان همچنین تصریح کرد: امانت داری، امانتداری و حفظ جان، مال و ناموس مردم از دیگر ویژگی های پلیس است.

وی تاکید کرد که اتحاد و همدلی رمز موفقیت ماست. وی گفت: خوشبختانه امروز در نیروهای مسلح در کنار کار برای مردم ارزش ها برجسته و رنگارنگ شده است.

هاشمی افزود: امروز امنیت کشور مرهون خون شهدا، همراهی مردم و تعامل و همدلی مناسب نیروی انتظامی و نیروی انتظامی است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور امنیت است، گفت: همراهی مردم از نیروهای مسلح به ویژه فراجا نشان از همراهی و همراهی مردم با پلیس و عزت و اقتدار این است. زور.

وی با بیان اینکه امنیت موجب توسعه و رشد سرمایه گذاری می شود، افزود: اهرم مشارکت مردمی، ارائه آموزش همگانی و حضور جامعه محور از وظایف پلیس و انتظارات ما از این نیرو است.


سال گذشته پلیس خیلی خوب عمل کرد

سردار حسنی فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و به ویژه شهدای نیروی انتظامی استان گفت: از همکاری و همدلی دستگاه های مختلف به ویژه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی «پلیس در خدمت مردم، مردم حامی پلیس» گفت: شعار امسال مصداق واقعی تعامل دو سویه مردم و پلیس است. .

حسنی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه پلیس استان در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و امیدوار بود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به بیانات رهبری درباره فرج گفت: تایید عملکرد نیروی انتظامی توسط رهبر معظم انقلاب باعث دلگرمی و امیدواری بیشتر کارکنان نیروی انتظامی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید