توجه به آموزش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور ضروری است

ساعت: 19:58
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796270

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش موثر نظام آموزشی در توسعه و پیشرفت کشور گفت: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، رضا رضایی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت 18 آذر؛ روز بصیرتی و میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امیدواریم بتوانیم بصیرت جامعه هدف را به ویژه در بین دانش آموزان عزیز افزایش دهیم.


وی توجه به آموزش و پرورش و نظام آموزشی را مهمترین سرمایه در توسعه و پیشرفت کشور برشمرد و خواستار همکاری و تعامل همه نهادهای دولتی و غیردولتی و آموزش و پرورش استان شد.

رضایی با اشاره به نقش مدارس در تربیت شهروند مطلوب و به سبک نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: توجه به مدارس و مدرسه مرکزی برای تحقق این مهم ضرورتی مسلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به حضور 57 تیم ورزشی از استان کرمان در لیگ های برتر کشور گفت: اگر می خواهیم قهرمانان قهرمان و ورزشکار با اخلاق تربیت کنیم باید به آموزش و پرورش برسیم. .

رضا رضایی از حضور معلمان، ائمه جمعه، نیروهای مسلح و پیشکسوتان فرهنگی در مراسم تحلیف خود تقدیر و تشکر کرد و گفت: آموزش در راستای اهداف آموزشی نیازمند تعامل و همکاری همه مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی است. “

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بر اساس رسالت خود نیازمند برنامه ریزی اصولی و اساسی است، گفت: توجه به مستندات زنجیره ای به ویژه سند تحول بنیادین برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و تربیتی افرادی مانند شهید سلیمانی ضروری است. .

رضایی همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را ضروری می داند و می افزاید: با توجه به جوان بودن و علمی بودن اساتید دانشگاه فرهنگیان، از ظرفیت آنها در سمت های رهبری و برنامه ریزی آموزشی در استان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه عمر مسئولیت همه ما کوتاه است و همه باید روزی برویم، گفت: باید به وظایف خود به گونه ای عمل کنیم که فردای قیامت شرمنده و مدیون انسان های شریف باشیم. شهیدان» زندگی شما بر کف اخلاص. این آسایش و امنیت فعلی نباشید که برای ما آورده اند.

بر اساس این گزارش: با حکم وزیر آموزش و پرورش «رضا رضایی» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید