اولین شهردار شهر مرزی «اسفندک» معرفی شد/ تعامل مردم رکن اصلی توسعه شهری است.


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1876964

فضل کریم بهرام زهی گفت: با رای شورای شهر اسفندک اولین شهردار این شهر مرزی انتخاب و نماینده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ فضل کریم بهرام زهی رئیس شورای بخشداری مهرگان گفت: بخشداری مهرگان دارای دو شهر اسفندک و کوه است که اسفندک در 55 کیلومتری شهر سراوان است که در تیرماه 1400 به دلیل شرایط روستایی به شهر دیگر ارتقاء یافت.

وی با بیان اینکه اسفندک از سراوان به سمت بازارچه مرزی کوهک در حرکت بود، افزود: پس از انتخابات گذشته بر اساس ماده 2 قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی، تکالیف شورای اسلامی باید شهردار انتخاب کند. برای چهار اسفندک شهردار انتخاب و معرفی شد.

رئیس شورای منطقه مهرگان ادامه داد: عبدالناصر سیدزاده به عنوان اولین شهردار اسفندک انتخاب و معرفی شد که استقبال دلچسبی از چهره های انقلابی، جهادی و علمی منطقه دارد.


بهرام زهی خاطرنشان کرد: بی شک تجربه، مهارت و تجربه ارزشمند در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرایی نویدبخش روزهایی سرشار از امید، هم افزایی و تحولی گسترده است که موجی از شادی را در بین مردم اسفندک ایجاد خواهد کرد. آورده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری یک سازمان محلی است که بر اساس اصل تمرکززدایی اداری و برای مدیریت مسائل محلی از جمله عمران، سلامت شهری و رفاه ساکنان این شهر ایجاد شده است. شهرداری نوعی سیستم اداری شهری است که از دو واحد به نام های شورای شهر و مدیریت شهری تشکیل شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: اگرچه پتانسیل خوب شهر اسفندک با مردم خونگرم و انقلابی را داریم، اما تعامل مردم و همکاری با شهردار و اعضای شورای شهر اسفندک شاهد توسعه نزدیک این امر خواهیم بود. شهر مرزی

بهرام زهی گفت: با توجه به اینکه بخش مهرگان روستای مرزی کوهک شرایط شهرستان شدن را دارد، شورای بخش مهرگان طرح توجیهی تهیه و به مراجع و نهادهای ذیربط ارسال کرده تا نسبت به محاکمه اقدام کنند. و وزیر کشور در آینده نزدیک شاهد ارتقاء روستای کوهک به شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید