اجرای برنامه های هفته فرجه با تاکید بر “پلیس در خدمت مردم، مردم حامی پلیس” در تربت جام


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901496

جمشیدی گفت: گرامیداشت هفته فرج با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام امنیتی در سال جاری با شعار پلیس در خدمت مردم، مردم حامی پلیس با همراهی و همراهی شهدای تربت جام و ماموران اجرایی. ارتش و پلیس در تربت جام بازداشت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین جمشیدی فرماندار تربت جام در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته فرجه که صبح امروز در محل شهید نصیری فرمانداری تربت جام برگزار شد، از اجرای برنامه های هفته فرجه با محوریت «پلیس خدمت به مردم، مردم حامی مردم» خبر داد. پلیس» در تربت جام گفت: گرامیداشت هفته فرج گرامی داشته می شود و نام شهدای والامقام امنیتی امسال با شعار پلیس در خدمت مردم، مردم حامی پلیس با همراهی و همراهی شهدای تربت جام و افسران اجرایی نظامی و انتظامی در تربت جام بازداشت هستند.

وی با تاکید بر بهسازی شهر برای تکریم و قدردانی از پاسداران گفت: دشمنان شرایطی را برای کشور به وجود آوردند که مدافعان سپاه مورد هجوم عده ای ناآگاه قرار گرفتند که در کنار دشمنان، منافقین، تکفیری ها و فریب خوردگان قرار گرفتند. تعدادی از مدافعان مظلوم توسط نیروهای امنیتی کشته شدند. و امسال مردم با حضور پرشور خود در برنامه های هفتگی فرج دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا خنثی کردند.

فرماندار تربجم با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در شهرستان نداریم اظهار داشت: نیروهای مسلح در کنار مردم با رهبری رهبر معظم انقلاب از نگین جمهوری اسلامی به خوبی محافظت و پاسداری می کنند.

در ادامه فرماندهی انتظامی تربتجام با دعوت از مردم برای شرکت در برنامه های هفتگی فرجه اظهار داشت: امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با شعار «پلیس در خدمت مردم، مردم از پلیس حمایت می کنند» از روز پنجشنبه 14 مهرماه با تجلیل و تجلیل از مقام شامخ شهدا. انقلاب اسلامی و جشنواره انس با قرآن از تربت جام شروع می شود.

وی در پایان گفت: حضور گسترده مدافعان در نماز سیاسی جمعه، برگزاری صبحانه مشترک نظامی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش دوچرخه سواری، اعتصاب در ایستگاه راهور در میدان نماز، آموزش موتورسواری، تجلیل از بانوان رانندگان با حجاب، تکریم پاسدار و… از جمله برنامه های اجرایی هفته بزرگداشت پلیس تربت جام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید