پلیس در خدمت مردم است. مردم از پلیس حمایت می کنند


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901845

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اطلاعیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی فرزا استاندار همدان اطلاعیه مشترکی صادر کردند..


متن پیام به شرح زیر است:


نام خدا


نظم و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت ها و فداکاری های مردان این سرزمین است که در این عرصه مهم استوار ایستاده اند..


هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل این نیروی گران قیمت است که یکی از ارکان مهم تامین امنیت و نظم عمومی در کشور است..


امروز پلیس و مسئولان آن با بهره مندی از بصیرت، هوشمندی و تقویت روحیه توکل به خدا، امنیت را به عنوان هدیه ای گرانبها به مردم عزیز ایران اسلامی تقدیم کردند..


اعتماد عمومی به نیروی انتظامی که حاصل انجام وظایف قانونی است در کنار مهربانی و ادب، زمینه ساز دستیابی این نیرو به «پلیس همتراز انقلاب اسلامی» است که یکی از خواسته های مهم نیروی انتظامی است. رهبر معظم انقلاب..


با قدردانی از زحمات مجاهدانه پرسنل عزیز نیروی انتظامی، ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان و جان باختگان این نیرو به ویژه در اغتشاشات اخیر و افتخار آفرینی برای شهدای عزیز به ویژه شهدای سرافراز نیروی انتظامی، موفقیت روزافزون نیروهای نظامی و نیروی انتظامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عنایت ویژه حضرت بقیه الله (عج) سوالی از خداوند داریم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید