موضوع مرگ مهسا امینی و بحث حجاب بهانه ای بیش نبود/فرجه همیشه در خط مقدم تامین امنیت و مقابله با تهدیدات امنیتی است.


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905067

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: موضوع فوت مهسا امینی و بحث حجاب بهانه ای بیش نبود و معاندین و معاندین فقط به دنبال براندازی نظام بودند و مردم از ابتدا از آنها جدا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد، عملیات انتقال پاسگاه شهید مدنی به یزد انجام شد. آغاز شد .

حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آیین بازدید از پاسگاه شهید مدنی مهریز یزد گفت: در طول شبانه روز حدود 13 تا 14 هزار دستگاه خودرو در این جاده تردد می کنند. با توجه به وضعیت فعلی گذرگاه مرزی شهید مدنی مشکلاتی برای مسافران و شهروندان مهریز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه به همین دلیل با دستور اکید و مکرر حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای رئیس قوه قضائیه موضوع انتقال این تعلیق و بازرسی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: به این موضوع توجه شود. با آمار کشف ارائه مواد مخدر در این جلسه بسیار مهم است زیرا اگر این مواد در این ایستگاه پیدا نمی شد و به عنوان پایتخت آینده این کشور بین جوانان توزیع نمی شد چه اتفاقی می افتاد.

پورخاقان خاطرنشان کرد: صیانت از نسل جوان این جامعه خدمت بزرگی است و اینکه این بستگان در مسیر ترانزیتی قاچاقچیان مواد مخدر بیدار ایستاده و تلاش می کنند جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: این امر به خوبی نشان می دهد که حضور در این پایگاه و بازرسی از خودروها و کشف قاچاق مواد مخدر و کالا مهم است و علاوه بر امنیت عمومی امنیت اقتصادی را نیز تامین می کند.

وی ادامه داد: به همین منظور با دستور اکید و مکرر حجت الاسلام والمسلمین محسنی ادجی رئیس قوه قضائیه ماموریت جابجایی این کلانتری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم علاوه بر ایجاد بر اساس بهبود عملکرد ایستگاه، جلوگیری از ایجاد مشکل را برای مردم حل کنیم.

پورخاقان افزود: به خصوص با توجه به اینکه اکثریت رانندگان را افراد صادقی تشکیل می دهند که برای تهیه نان حلال زحمت می کشند، انصاف نیست که چندین ساعت در صف ایست بازرسی منتظر بمانند و این مشکل یکی از مهم ترین دلایل جابجایی این است. پایه به ترتیب کار انجام شد

وی خاطرنشان کرد: فرجا همواره در تامین امنیت و مقابله با تهدیدات امنیتی پیشتاز بوده و هست و همه ساله بسیاری از بهترین نیروهای خود را در راه حفظ امنیت کشور تقدیم کرده اند و علاوه بر آن تعداد قابل توجهی از نیروهای مرزبانی و مرزبانی و … آنها برای تامین امنیت مرزهای کشور کشته می شوند.

پورکاکان با بیان اینکه در صورت وقوع جرم، سازمان قضایی نیروهای مسلح بدون قناعت و برخورد به قانون رسیدگی و اجرای قانون را ادامه می دهد، ادامه داد: عدالت حق است.

وی افزود: در این مدت شاهد تقدیم نیروی انتظامی کشور به تعداد زیادی از جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران برای مقابله با اغتشاشات و تامین امنیت کشور بودیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی، ارتش و نیروهای داوطلب بسیج در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و نگذاشتند یک قطعه از خاک کشور به دست دشمن بیفتد. ایشان بعد از انقلاب با موقعیت، مقاومت و اقتدار خود خاری در چشم دشمن بودند و به همین دلیل استکبار جهانی با توطئه ها و فتنه های مختلف سعی در زیر سوال بردن این اقتدار دارد.

وی افزود: حمله اخیر به این نیروی عزیز ناشی از کینه 43 ساله دشمن با پلیس ایران است و چهره خود را به خوبی به همه ملت ایران نشان داده است و البته دشمن در تمام محاسبات خود اشتباه کرده است. .

پورخاقان با بیان اینکه دشمن به دلیل مشکلات اقتصادی فکر می کرد مردم به شورشیان ملحق می شوند اما این اقدام صورت نگرفت و مردم با بصیرت فراوان با توطئه های دشمن مقابله کردند و گفت: موضوع کشته شدن مهسا امینی و موضوع حجاب فقط بهانه بود و شورشیان و یاغیان فقط به دنبال سرنگونی رژیم بودند و مردم از ابتدا از آنها جدا شدند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال کشتار است و نیروی انتظامی کشور در مقابل این توطئه و فتنه دشمن به خوبی عمل کرد و باید از این اقدامات موثر قدردانی کرد.

وی در پایان از زحمات و تلاش های استاندار، رئیس کل دادگستری و اعضای شورای تامین استان، فرمانده انتظامی و نماینده مردم مهریز در مجلس و فرماندار مهریز تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید