درگذشت مهسا امینی بهانه ای شد برای دنبال کردن اهداف دیگر/ قرار دادن برخی فوتبالیست ها یا افراد مشهور در خط مقدم دشمن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: دشمن بعثی هشت سال جنگ نظامی را با تمام حمایت های نظامی آمریکا، اروپا، چین و شوروی و ارتجاع عربی به ایران تحمیل کرد. در برابر آن در حال آمدن بود. اما آنها در آن جنگ شکست خوردند. در آن زمان ایران از امکانات موشکی برای پاسخ به جنایات صدام بی بهره بود و اصلا موشکی نداشت. حتی سیم خاردار که دفاعی ترین تجهیزات نظامی است به ایران فروخته نشد. اما امروز ایران به جایگاه صادرات تسلیحات پیشرفته رسیده و حتی یکی از صادرکنندگان پهپادهای پیشرفته ایران به روسیه است که یکی از ابرقدرت هاست.

وی افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ نظامی با ایران نمی‌تواند برای آنها نتیجه‌ای داشته باشد زیرا ایران می‌تواند با وارد کردن خسارات سنگین به تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه، ضربه مهلکی به آن کشور و متحدانش وارد کند. در نتیجه دشمنان ایران تمام تلاش خود را می کنند تا کشور ما را از درون تضعیف کنند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: خانم هیلاری کلینتون در کتاب خود با عنوان «تصمیمات سخت» گفته است که پنج هزار ایرانی تربیت کرده اند که با تعداد افرادی که قبلاً توسط آمریکا آموزش دیده و در انگلیس و سایر کشورها به کار گرفته شده اند و بعد از آن نیز اینها را ادامه داده اند متفاوت است. جذب و البته هنوز هم در ایران حضور دارند و گروه های تروریستی مانند منافقین، کومله و حزب دمکرات کردستان و غیره محسوب می شوند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: تعداد سربازان آموزش دیده آمریکا کم نیست، هرچند در مقابل عظمت ملت ایران ناچیز هستند، اما سعی کردند از درون جناح بندی کنند و به نظام و ملت ایران آسیب بزنند. البته هر بار سعی می کردند خود را توجیه کنند که آخرین آن ضربه خانم مهسا امینی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سکته مغزی از قبل هشدار نمی دهد، اما ممکن است هنگام خواب، کلاس درس در حین رانندگی و یا… اتفاق بیفتد بنابراین مشخص است که این موضوع توجیهی است و سعی کردند کشور را به آشوب بکشانند. آن را بهانه کردند درست مانند انتخابات 1387 با کلیدواژه تقلب در حالی که یکی از رهبران آن آقای تاج زاده بود که به رفقای خود در زندان اعلام کرد ما در انتخابات شکست خوردیم و تقلبی در کار نبوده است. اما این افراد به طور خصوصی صحبت کردند و با اینکه می دانستند در انتخابات شکست خورده اند حاضر نبودند حقیقت را بیان کنند، اما مدعی شدند که تقلب می کنند و آشوب ایجاد می کنند و همچنان در تلاش برای ایجاد آشوب های جدید هستند.

کادری ابیانه تصریح کرد: البته هر بار پس از فرونشستن گرد و غبار از اغتشاشات، دست عده ای نمایان می شود و برخی از سران دستگیر می شوند. در قیام اخیر بسیاری از عوامل دشمن، اعضای سازمان های تروریستی و جاسوسان دستگیر شدند. پرداختن به این مسائل به نفع کشور است، هرچند منیت این افراد به ضرر کشور و به نفع دشمن و سازماندهی شده توسط دشمن است.

وی افزود: اخیراً شبکه الجزایری اعلام کرد که واحد 8200 که یکی از مخفی ترین یگان های جنگ روانی در اسرائیل است، هدایت تظاهرات، تجمعات و خرابکاری ها در ایران را بر عهده داشته است، در این میان تمامی کشورهای غربی نیز حمایت خود را از این امر اعلام کردند. تصادف. در حالی که می دانند دروغ می گویند، حداقل افرادی که برنامه ریزی می کنند می دانند که رسانه های غربی نه تنها نسبت به کشتار فلسطینی ها اعم از روزنامه نگاران، زنان و کودکان آنها بی تفاوت هستند، بلکه از کشتار آنها نیز حمایت می کنند و صهیونیست های رژیم از کشتار آنها پاک می شوند. این جنایات را کنار بگذارند، پس چگونه می توانند با زنی که در ایران سکته کرده و در نتیجه این توطئه نیز شکست خورد، همدردی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اتفاقی که اخیرا در سیستان و بلوچستان افتاد و با سلاح به مراکز پلیس حمله کردند، شکست خورده و رسوایی برای شورشیان باقی خواهد ماند و وجود ندارد، اما انقلاب های رنگی که سعی در تبدیل آن به آن داشتند. مدلی که در ایران وجود دارد و هر بار شکست می خورند، باز هم شکست خواهند خورد، هر چند چنین اقداماتی ممکن است خسارت مادی به کشور وارد کند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: عده ای از شبکه بین الملل ایران که آل سعود به عنوان مرتجع ترین حکومت دنیا در اختیار دارد، زنان بسیاری را سر بریدند و فاجعه درست کردند، پس چگونه می توانند با مهسا امینی همدردی کنند.


سطح سواد رسانه ای در کشور ما پایین است

وی افزود: متأسفانه سطح سواد رسانه ای در کشور ما پایین است و اینکه برخی افراد به ویژه نوجوانان مورد تحریک قرار می گیرند نیز یک نکته منفی است و باید برای نجات آنها تدبیری اندیشیده شود زیرا نمی توانند آن را اجرا کنند. ” خواسته های دشمن است، اما خودشان.» مشکل ایجاد می کنند، البته رسانه های ما هم باید درست عمل کنند، چون برخی رسانه ها از مواضع خود به وضوح نشان می دهند که در خط دشمن هستند، ما هنرمندان، فوتبالیست ها یا افراد مشهور هم داریم که در این کشور هستند البته عده ای گول می خورند و فکر می کنند اگر به خارج از کشور بروند، کشورهای دیگر از آنها استقبال خوبی خواهند کرد، اما اینطور نیست، اما تا زمانی که می توانند علیه ملت ما کاری انجام دهند، مورد توجه مردم هستند. دشمنان ملت و آنگاه به بدبختی خواهند افتاد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: درگذشت خانم مهسا امینی بهانه ای شد تا عده ای اهداف دیگری را دنبال کنند. و از چه کسی؟ البته برخی عرف را ذکر می کنند، در حالی که عرف می تواند مورد اعتراض دیگران قرار گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید احکام اسلامی و جایگاه خانواده را بها دهیم و قاطعانه از احکام اسلامی دفاع کنیم و تسلیم نیرنگ دشمن نشویم. در مورد حوادث اخیر آیا کسی می تواند ادعا کند که شرکت آنها در تظاهرات به نفع آزادی پوشش است، سپس حجاب را از سر زنان مسلمان بیرون بکشند؟ آیا کشوری وجود دارد که در آن آتش زدن یک افسر پلیس یا ضربه زدن وحشیانه به رگ گردن او مجاز باشد؟ این در حالی است که در این تصاویر برخی از افراد ضد انقلاب در مقابل سفارت ایران در لندن تجمع کرده و پلیس موظف به حفاظت از سایت دیپلماتیک شده است. عکس های خود را منتشر کردند آنها بطری های آب را به سمت پلیس پرتاب کردند و از دست پلیس عصبانی بودند، اما اگر با بطری آتش نشانی به پلیس حمله می کردند، خشونت بسیار بیشتری داشتند.


بازیگر یا ورزشکار شدن به عنوان نقطه شروع فکری برای جوانان بیانگر ضعف آموزشی ماست.

کادری ابیانه با بیان اینکه رسانه های ما باید این مسائل را برای مردم روشن کنند و در فیلم ها و سریال ها نیز این آموزش ها و آگاهی ها را به مردم بدهند، خاطرنشان کرد: در پاسخ به عده ای که می گویند پس از دستگیری تحریک شده اند باید گفته شود. که این سطح از تحریک پذیری یک نکته منفی است و باید از شر آن خلاص شویم. در واقع اینکه عده ای به صرف ورزشکار بودن یا بازیگر بودن در فیلم ها و سریال ها مرجع فکری جوانان می شوند، ضعف تربیتی ما را نشان می دهد.

وی افزود: در انتخاب الگو باید علم، تربیت و سایر فضایل اخلاقی ملاک قرار گیرد و عالم بودن بها داده شود. خوشبختانه در میان جامعه ورزشکاران و هنرمندان افراد متفکر و فرهیخته ای وجود دارند که جایگاهشان با دیگران متفاوت است. افراد ارزشمندی که از محبوبیت خود بر ضد مصالح ملت و به نفع دشمن استفاده نمی کنند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: این توطئه ها شکست می خورد اما دشمن جلوی دشمنی را نمی گیرد. بر این اساس احساس می‌کنم باید در چنین مواردی در برابر دشمنان ملت قاطع باشیم، همانطور که از دستگاه قضایی انتظار می‌رود، در کنار قایق‌های اسلامی به عوام که ناآگاهانه مرتکب خطا شده‌اند، باید قاطعیت داشته باشیم. نقض امنیت جامعه و کسانی که به جان و مال مردم حمله می کنند.

قدیری ابیانه گفت: در قیام های گذشته افرادی بودند که رسما دشمن را به تحریم ملت ایران تشویق می کردند. الان هم عده ای صدمات شدیدی به مردم وارد کرده اند و همه باید پاسخگوی آن آسیب باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید