سرلشکر سلامی: دشمنان ایران را مانند شهرهای سوریه می خواهند/ برنامه ای برای برهم زدن امنیت دارند/ در نیروهای مسلح مدام از نقشه های آنها مطلع هستیم.

سرلشکر سلامی: دشمنان ایران را مانند شهرهای سوریه می خواهند/ برنامه ای برای برهم زدن امنیت دارند/ در نیروهای مسلح مدام از نقشه های آنها مطلع هستیم.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: شهرهای سوریه نمونه ای از آنچه دشمن برای مردم ایران می خواهد است. آنها «فقر، از دست دادن تجارت و امنیت، بیوه شدن زنان و یتیمان کودکان» را می خواهند. این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون شکست خورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان مانند شهرهای سوریه «ایران» را می خواهند، گفت: آنها برای برهم زدن «امنیت» برنامه دارند و در این مسیر دست از تلاش بر نمی دارند. “

به گزارش انقطر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد. فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و کارکنان ارشد لشکری ​​و کشوری گفت: در جمع مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمال غرب باشیم. افتخار بزرگی است که نصیب انسان می شود.”

به گزارش تسنیم، وی برخی از اقدامات و ماموریت های سربازان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر دشمنان را برشمرد و می افزاید: ایثار و از خودگذشتگی سربازان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شهدا (ع) در برابر تفرقه دشمنان رمز اقتدار این قرارگاه است و بحمدالله همیشه در برابر دشمنان پیروز است. و دشمن هرگز جرأت تهاجم به مرزهای غربی ایران را نداشت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه ها و قیام های دشمنان علیه ملت ایران در طول 44 سال گذشته تاکید کرد: شهرهای سوریه نمونه ای از خواسته های دشمن برای مردم ایران است. آنها «فقر، از دست دادن تجارت و امنیت، بیوه شدن زنان و یتیمان کودکان» را می خواهند. این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون شکست خورده است.

وی ادامه داد: ماهیت و فرهنگ استعمار برای مسلمانان چیزی جز این نیست زیرا سرزمین های اسلامی سرزمین برکت و ثروت است. کشورهای اسلامی دارای اقتصاد، فرهنگ، دین و آزادی هستند و از عدالت و کرامت انسانی پیروی می کنند. دشمنان برنامه هایی برای برهم زدن آرامش و امنیت مسلمانان دارند، بنابراین دشمنان نمی توانند «آرامش و امنیت» مسلمانان را تحمل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن تحمل پیشرفت مسلمانان را ندارد و از این رو «ذخایر سیاسی، راهبردی و استعدادهای تفرقه‌انگیز و ناامن» خود را به سوی سرزمین‌های اسلامی سوق داده و خواهان تجزیه و تجزیه کشورها هستند. وی ادامه داد: این کارت استکبار آمریکا، صهیونیسم و ​​شرکای آنهاست. آوارگی به راحتی پایان نخواهد یافت و مرزهای ما باید سالم و سالم باشند.

وی با بیان اینکه برای تبدیل شدن زمین به محل فداکاری، سلامتی و رفاه نیازمند آرامش و امنیت هستیم، تصریح کرد: این امر با فداکاری مردمی امکان پذیر است که رفاه ملت را بر رفاه خود ترجیح می دهند – بودن و همیشه هستند. در خطر باشد تا خطر از دیگران دور شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما با دشمنان بزرگی روبرو هستیم که در مقابل ما آراسته شده اند و برای ما برنامه دارند، افزود: آنها برای تفرقه بین مسلمانان برنامه و نقشه دارند اما در نیروهای مسلح ما دائما از نقشه آنها آگاه هستیم و این چرا ما می جنگیم و خدا را شکر می کنیم که آنها همیشه در برابر ما شکست خورده اند.

وی بی ثباتی، جنگ شدید رسانه ای، دروغ پردازی، شایعه پراکنی و تلاش برای ایجاد بحران خارج از حوادث عادی را از برنامه های دشمن دانست و گفت: این مشکلات یک جریان دائمی از سوی دشمنان است و لحظه ای و مقطعی نیست. این

دیدگاهتان را بنویسید