دستور سرلشکر سلامی به نیروهای سپاه و بسیج برای بهبود و تسریع امدادرسانی به سیل زدگان


زمان: 12:26 صبح
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886222

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستور سردار سرلشکر حسین سلامی مبنی بر بهبود و تقویت آمادگی سپاه و یگان های امدادی بسیج استان برای امداد رسانی و امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده و سیل خیز کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی هشدارهای سازمان هواشناسی کشور مبنی بر تداوم و گسترش بارش های موسمی و فعالیت سامانه بارشی در 27 استان کشور، سردار سرتیپ پاسدار دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی و روابط عمومی کل سپاه گفت: با توجه به شرایط و پیش بینی های پیش رو سازمان هواشناسی کشور و احتمال وقوع سیلاب و بروز مشکلات و چالش ها برای مردم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند و مجاهدانه سپاه و بسیج وی برای حضور به موقع به صحنه عملیات امداد و نجات و ارائه خدمات به هموطنان عزیز در مناطق سیل زده کشور، عصر امروز (جمعه) در دستوری بر ارتقا و تقویت آمادگی های سپاه استان تاکید کرد. و یگان های کمکی بسیج را پشتیبانی کنند کمک به سایر نیروها در صورت وقوع سیل و شرایط بحرانی در مناطق مختلف کشور.

وی افزود: سپاه با توجه به نوع خطر اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی کشور و سایر مراجع ذیربط، ظرفیت خود را ساماندهی می کند و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی از جمله نیروهای امدادی، اداره راه، شهرداری، وزارتخانه آمادگی لازم را برای ورود به صحنه امداد رسانی می کند. انرژی و غیره برای مقابله با یک بحران وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید