میدان دری فرماندهی نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به سیل زدگان رفسنجان


ساعت: 23:40
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886935

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ستاد بحران رفسنجان؛

سردار علی نظری گفت: فرمانده گروه 65 صاعقه روستای ناصریه خودش پشت لودر نشست و با روحیه حاج قاسمی جلو رفت چرا که اگر اتفاقی می افتاد تلفات زیادی می دادیم اما فرماندهی به موقع باعث نجات جان مردم شد. زندگی افراد گرفتار بدون تلفات . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش «راه آرمان»، سردار علی نظری فرمانده نیروی زمینی ارتش تارولا در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مقابله با بحران استان کرمان که عصر امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: وزیر کشور در رفسنجان گفت: حجم آبی که در رفسنجان شاهد بودیم می‌توانست خسارات بیشتری داشته باشد، اما با حضور به موقع گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌ها به‌ویژه استاندار کرمان، خسارت‌ها کاهش یافت.

وی افزود: استاندار کرمان از فرزندان حاج قاسم و رزمنده هستند و همیشه پیشتاز بوده اند و این حرکت به موقع استاندار و حضور در میدان فرماندهی میدانی و مدیریت جهادگران است که شایسته است با تشکر فراوان

سردار نظری بیان کرد: اقدامات زیادی انجام شد و زبان نمی تواند آن را بیان کند، پایگاه های مقاومت و اطلاعات مردمی که از سیل به مناطق منتقل شد و بلافاصله به مدیریت بحران گزارش شد در مدیریت بحران کمک زیادی به ما کرد.

فرمانده سپاه طرالله استان کرمان تصریح کرد: با توجه به نداشتن نیروی سازماندهی شده، نگرانی هایی در خصوص تخلیه منازل و امنیت واحدهای مسکونی وجود داشت، به همین دلیل بسیجیان گردان های امام علی (ع) و پایگاه های مقاومت در کنار آن قرار گرفتند. نیروهای ناجا و به بسیاری از آنها کمک کردند و از خدمات خالصانه آنها تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: فرمانده گروه 65 صاعقه روستای نصیریه خودش پشت لودر نشست و با روحیه حاج قاسمی جلو رفت زیرا اگر اتفاقی می افتاد تلفات زیادی می دادیم اما فرمانده جان گرفتاران را نجات داد. مردم بدون تلفات

سردار نظری گفت: در جاده رفسنجان به انار تنها در یک مورد 18 نفر که در خودروهای خود سرگردان بودند نجات یافتند و به رفسنجان منتقل شدند که تا امروز در آنجا اسکان داده شده اند.

وی گفت: بسته های معیشتی برای گروه های آسیب دیده تهیه شده و پس از تکمیل شناسایی این گروه ها توزیع آغاز می شود و در بحث مسکن نیز گروه های جهادی در حال کمک به مردم هستند.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان با بیان اینکه با تمام توان و توان خود برای خدمت به مردم آمده ایم، گفت: هر جا که کار بر زمین بماند بسیج مردمی شهرستان رفسنجان زیر نظر گام برمی دارد. فرماندهی سرهنگ پاساوند.”

وی خاطرنشان کرد: هدف خدمت به مردم است و این افتخار ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید