انتقال سیل زدگان روستای ناصریه رفسنجان با دو نفربر سپاه به محل امن


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886289

نظری گفت: روستای ناصریه رفسنجان شب گذشته به دلیل قرار گرفتن در بستر رودخانه گیودری در وضعیت خاصی قرار گرفت و با حضور به موقع گروه های جهادی مسیر سیلاب به سرعت باز شد و بازماندگان این روستا به مکان امن منتقل شدند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش «راه آرمان» شب گذشته سیل از سرچشمه به رفسنجان منجر به صدور اطلاعیه تخلیه شهرها و روستاهای مسیر این سیل شد.



روستای ناصریه رفسنجان شب گذشته به دلیل قرار گرفتن در بستر رودخانه گیودری وضعیت خاصی داشت و با حضور به موقع گروه های جهادی مسیر سیلاب به سرعت باز شد و بازماندگان این روستا به محل امن منتقل شدند.

سردار نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان از جهادگران منطقه ناصریه رفسنجان بود که شخصا و با همراهی فرمانده سپاه رفسنجان در میدان حاضر شد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های سپاه ثارالله در استان کرمان پرداخت و اظهار داشت: اولین اقدام پس از اعلام هشدار قرمز هوا در استان کرمان، قرارگاه های بحران سپاه در مرکز استان و شهرستان ها به ویژه در ولسوالی های غربی و جنوبی که بیشتر در معرض خطر هستند، آنها را مورد هدف قرار داد، شکل گرفت.

وی افزود: گروه های جهادی به حالت آماده باش درآمدند و با کمک فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها کمپ های بحران فعال شدند.

سردار نظری خاطرنشان کرد: با افزایش بارندگی ها روز گذشته شاهد شدیدترین بارش ها در شهرستان های رفسنجان، شهربابک و زرند بودیم.

وی تصریح کرد: روستای ناصری رفسنجان به شدت در معرض سیلاب از سرچشمه و کبوترخان قرار گرفت و این شهر در معرض خطر سیل قرار گرفت و دستور تخلیه روستا صادر شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: تعدادی از افراد باقی مانده در روستا شب گذشته توسط دو یگان توپخانه 65 صاعگاه به مکان امن منتقل شدند.

وی افزود: با توجه به عقب نشینی آب در ناصریه و ورود حجم زیادی از آب سیلاب به داخل شهر به ویژه در بلوار امام علی (ع) و اطراف بیمارستان، گروه های جهادی برای کمک به مردم به این منطقه اعزام شدند.

سردار نظری گفت: افسر طرالله بسیج ارتش استان نیز صبح امروز برای ارزیابی و تسریع فعالیت گروه های جهادی منطقه در رفسنجان حضور یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید