سید عمار حکیم حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کرد


ساعت: 21:24
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906229

رهبر جریان حکمت ملی عراق اقدام جنایتکارانه یک گروه تروریستی در حمله به نمازگزاران و زائران حرم امام احمد بن موسی بن جعفر (ع) در شهر شیراز را محکوم و با رهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفت. انقلاب و ملت ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای اقدام جنایتکارانه یک گروه تروریستی در حمله به مرقد امام احمد بن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر الحرام را محکوم کرد. شیراز، ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها زائر از جمله زن و کودک شد.

در بیانیه دفتر سید عمار حکیم آمده است: این حادثه را صمیمانه به رهبر انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران تسلیت می گوییم و از خداوند منان برای شهدای این حادثه رحمت واسعه الهی و بهشت ​​را سرای ایشان مسئلت داریم. و به خانواده هایشان صبر و برای مجروحان شفا عنایت فرماید.»

رهبر جریان ملی حکمت همچنین مجدداً از جامعه جهانی به ویژه کشورهای آسیب دیده از بلای تروریسم درخواست کرد تا برای خشکاندن منابع مالی تروریسم و ​​جلوگیری از اثرات مخرب آن بر امنیت و ثبات کشور همکاری و همراهی کنند. ملل .

عصر امروز چهارشنبه یک مرد مسلح به زائران در بدو ورود به حرم شاهچراغ تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید