سید حسن نصرالله اقدام تروریستی داعش در شیراز را محکوم کرد


ساعت: 17:44
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906419

با اشاره به جهت گیری خرابکاری در ایران توسط اتاق های آمریکایی؛

دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه پنجشنبه در سخنانی به مناسبت افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در حومه جنوبی بیروت این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت. ملت و خانواده شهدای شهادت جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی در شیراز خواستار احیای عاجل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به مسئولیت گروه تروریستی داعش در قبال این جنایت، گفت: این حادثه باید ریشه تفکر این گروه تروریستی و حامیان آن یعنی ایالات متحده آمریکا را منعکس کند.

وی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از داعش در عراق گفت: همه می دانیم که چه کسانی بسیاری از فرماندهان داعش را از عراق به افغانستان منتقل کردند.

دبیرکل حزب الله افزود که داعش پس از ایفای نقش خود در عراق و سوریه، اکنون نقش جدیدی را در افغانستان بازی می کند.

سید حسن نصرالله با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در ایران خطاب به ملت ایران گفت: فردی که ناآرامی‌ها را در خیابان‌های ایران هدایت می‌کند، همان فردی است که حمله تروریستی دیروز در شیراز و زاهدان را انجام داد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: آمریکا دوربین های خرابکارانه را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران که امید مردم منطقه است هدایت می کند.

سید حسن نصرالله با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران خطاب به ملت ایران گفت: فردی که رهبری اغتشاشات در خیابان های ایران را بر عهده دارد، همان فردی است که حمله تروریستی شیراز و حمله به شهر زاهدان را انجام داد. دیروز، و این مرد کسی نیست جز سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده.

دیدگاهتان را بنویسید