حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز موجب اندوه اهل سنت شد


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906348

امام جماعت اهل سنت حصارچه راز جرگلان ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام توسط داعش گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز موجب تأثر و تأسف اهل سنت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد آخوند پروانه امام جماعت اهل سنت حصارچه راز و دهستان جرگلان در گفتگو با خبرنگار شب ترکیتصریح کرد: اقدام و حمله ناشایست افراد شرور و تکفیری به این عزیزان قلب هر مسلمانی را به شدت به درد می آورد، لذا ما روحانیون اهل سنت این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.



وی افزود: شهادت و مجروحیت این عزیزان مقام معظم رهبری و خانواده های محترمشان را تسلیت و تسلیت می گوییم و به رهبران تکفیری اعلام می داریم که اینجا ایران اسلامی است، سرزمین وحدت، برادری، وحدت، عزت، شجاعت و شهادت. .

یک روحانی برجسته اهل سنت استان تصریح کرد: ضمن محکوم کردن این توطئه موذیانه و شیطانی، آن را نشانه خطای آشکار و هدایت نادرست علت یا علل می دانم که احتمال ایجاد آشوب و آشوب مذهبی در بین پیروان ادیان وجود دارد. دشمنان اسلام و ملت شریف ایران طراحی شد.

آخوند پروانه تصریح کرد: در فقه اهل سنت خون و خونریزی به هیچ عنوان جایز نیست و تعرض به حرم و اماکن عبادی و وقاحت و درگیری با نمازگزاران به ویژه زنان و کودکان از هر نظر محکوم است.

انتهای پیام/بهنام وحیدی

دیدگاهتان را بنویسید