آخرین اظهارات شورای حکام و آژانس بین المللی انرژی اتمی آشکار و آشکار است


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856270

علی کریمی گفت: آخرین ادعاهای شورای حکام و آژانس بین المللی انرژی اتمی عذرخواهی کذب و آشکار با هدف تأثیرگذاری بر روند حل و فصل اختلافات برجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کریمی فیروججی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: توقف اقدامات داوطلبانه و فراقانونی ایران یکی از حقوق مسلم و مسلم کشورمان است.

وی با گلایه از عدم واقع گرایی کشورهای غربی، ادامه داد: آنها بدون اشاره به مسئولیت و تعهد خود در قبال برجام و NPT، کشور ما را مقصر می دانند.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون رژیم صهیونیستی برای منافع خود شورای حکام و سایر سازمان های بین المللی را به گروگان گرفته است.

این مقام مسئول گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی شفاف ترین و مشروع ترین پرونده هسته ای را در اختیار دارد.

نماینده مردم بابل گفت: ادعاهای اخیر شورای حکام و آژانس بین المللی انرژی اتمی عذرخواهی نادرست و آشکار با هدف تأثیرگذاری بر روند حل و فصل اختلافات برجام است. جمهوری اسلامی ایران هرگز تحت فشار وارد مذاکرات نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه ماجراجویی احتمالی علیه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی با آغاز هرگونه اقدام نظامی علیه کشورمان با حمله گسترده مقتدران مسلح ایران از زمین محو خواهد شد. نیروها.”

وی افزود: تقویت توان دفاعی کشورمان بدون توجه به سر و صدای بیگانگان ادامه خواهد داشت.

کریمی با اشاره به شرایط حساس منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم به عنوان عمق راهبردی خود، پایدارترین و منطقی ترین رفتار دیپلماتیک را در عرصه بین المللی دارد.

نماینده مردم مازندران گفت: با تقویت همدلی و وحدت ملی کشور به سلامت از دروازه های صعب العبور عبور می کند. پیروی از خط امام و مشی محترم رهبر معظم انقلاب در کشور بن بست وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید