وزیر کشور: ایران اسلامی با تکیه بر مردم ضربه محکمی به گروه های تروریستی خواهد زد

وزیر کشور: ایران اسلامی با تکیه بر مردم ضربه محکمی به گروه های تروریستی خواهد زد

روز جدید احمد وحیدی گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم و با خوش بینی و امید روزافزون به آینده، تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کرده و مانند همیشه ضربه محکمی به دهان مزدوران تروریست ها خواهد زد. گروه های جدایی طلب

رئیس شورای امنیت کشور گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم همه نقشه های دشمنان را خنثی می کند و مثل همیشه ضربه محکمی به دهان مزدوران گروهک های تروریستی و تجزیه طلب خواهد زد.

احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس شورای امنیت ملی در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانان گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم و با نشاط روزافزون و امید به آینده همه نقشه های دشمنان را بر باد خواهد داد و مانند همیشه ، ضربه سختی به دهان مزدوران گروه های تروریستی و تجزیه طلب خواهد زد.

وی افزود: در طول چهار دهه گذشته مردم همیشه بر زمین مستحکم بوده اند و شاهد صحنه های باشکوهی از حضور همه جانبه مردم، جوانان و خانواده ها در این مرز و بوم بوده ایم که این خود نشان از امید برای مردمی بسیار سرافراز است. ، آینده با عزت و با شکوه.

وزیر کشور همچنین از آتش نشانان زن تقدیر کرد و ادامه داد: زنان و دختران سرافراز و عفیف ما با انس با خدا و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) در همه عرصه های اجتماعی حضور فعال دارند. همه دانشمندان باید بدانند که بانوان ایرانی در عرصه آتش نشانی و سایر عرصه ها حضور دارند و افتخار می کنند.

وزیر کشور روحیه آتش نشانان بومی را شجاعت، رشادت، فداکاری و ایثار عنوان کرد و تصریح کرد: در طول یک سال گذشته از نزدیک با ایثار و از خودگذشتگی همکاران آتش نشان در بلایای مختلف آشنا شدم. اگر بخواهیم از قهرمانان نام ببریم، یکی از نزدیک ترین میدان های قهرمانی، آتش نشانان عزیز کشور و کسانی هستند که برای رفاه، آسایش و سلامت مردم جان خود را به خطر می اندازند.

وی آتش نشانان را قهرمانانی ناخواسته توصیف کرد و گفت: در تبیین فعالیت آتش نشانان باید توجه داشت که در چه شرایط سختی با چه فشارها و مشکلاتی کار می کنند و در عین حال با تسلط بر روح و روان خود به دیگران دلداری می دهند و با نگاه به تفکر عمیق مشکلی را حل می کند که می تواند زندگی انسان را اداره کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: آتش نشانان شخصیت های برجسته و برجسته ای دارند. و افزود: همه باید بدانند که قهرمان کسانی هستند که در زمان نیاز آماده خدمت به مردم هستند نه کسانی که طلبکار هستند و به جای خدمت به مردم به دنبال منافع خود هستند. قهرمانان کسانی هستند که با رویکرد عملی خدمت می کنند و زندگی را تامین می کنند که مهمترین سرمایه است و به همین دلیل باید به آتش نشانان سرافراز کشور افتخار کرد.

وی با اشاره به حوادثی مانند آبگرفتگی تابستان امسال در منطقه امامزاده داوود تهران، یادآور شد: در این حادثه آتش نشانان تهران با تمام توان و ظرفیت وارد عمل شدند و امروز آتش نشانان تهران به قدری قوی هستند که جدا از تهران. ، آماده انجام ماموریت و جاهای دیگر هستند کشور را هم دارند.

وزیر کشور ادامه داد: هم اکنون بیش از 23 هزار نفر در 110 شهر کشور و در هزار و 850 نقطه آماده کار و خدمت هستند و سالانه بین 200 تا 250 هزار عملیات دارند که نشان از جهاد 24 ساعته دارد. تلاش این عزیزان

وحیدی با اشاره به رشادت های آتش نشانان کشور گفت: هنگام خواب مردم چشمان عزیزان بیدار است تا مردم را از حوادث مختلف در امان نگه دارند و آماده کمک و امداد رسانی هستند.

وزیر کشور با توجه به درخواست آتش نشانان که از سوی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مطرح شد، گفت: برای افزایش حقوق و مزایای اجتماعی فعالان آتش نشانی و موضوع عنوان افتخاری ایثارگران در حال انجام است. فعالان این حوزه در دستور کار قرار دارد.

خرید 100 خودروی آتش نشانی با نردبان بلند از دیگر محورهای مورد اشاره وزیر کشور بود که گفت: روند تقویت تجهیزات و تدارکات آتش نشانان با جدیت در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید