ما پاسخ محکمی به این حمله تروریستی خواهیم داد


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906389

روابط عمومی فرج از جنایت تروریستی در شیراز خبر داد.

روابط عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل و کامل برای قربانیان جنایت در شیراز، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است. و با قاطعیت، اقتدار و جدیت دوشادوش سایر نهادهای امنیتی و قضایی در شناسایی و دستگیری توطئه گران و عاملان این حادثه خونین وارد عمل شده و پاسخ قاطعانه ای به این حمله تروریستی خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع جنایت تروریستی در شیراز اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

وقوع جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان و زائران عزیز شد که نفس های پاکشان معطر عطر زیارت شاهچراغ بود، موجب تاسف و تاسف شد. احساس؛ عقیده؛ گمان.

این جنایت تلخ و خونین که توسط مزدوران آنها در نظام آمریکایی، صهیونیستی و بدخواه نظام اسلامی طراحی و اجرا شد، نشان از عمق عجز، کینه توزی و دشمنی استکبار با مردم و نظام اسلامی است. جمهوری ایران و در این جنایت تروریستی کینه توزی آنان در هدف قرار دادن امنیت مردم بیشتر نمایان شده است، هرچند دشمنان بدانند که این گونه اقدامات ناجوانمردانه موجب اقتدار درونی، اتحاد مردم و استحکام درخت سالم انقلاب اسلامی می شود. به برکت خون شهدا آغشته شده و عزم ملت را برای دفاع از آرمان های خود تقویت می کند و نظام اسلامی و انقلاب چند برابر خواهد شد.

در این پیام با بیان اینکه عامل این جنایت که از اعضای گروهک های تکفیری بود توسط نیروهای انتظامی دستگیر و دستگیر شد، تصریح کرد: این جنایت تروریستی بار دیگر چهره دروغین استکبار و نوکران و مدعیان انسانی آنها را برملا کرد. به حقوق و بی احترامی به آنها.

روابط عمومی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن محکومیت این جنایت هولناک و تروریستی شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در محضر حضرت ولی عصر عروحاناله الفداء مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفت. رهبر «مدظله العالی» شهدای ایران زمین. به ویژه خانواده شهدای این حادثه، برای روح پاک شهدا و بزرگواران علو درجات و رحمت الهی و برای مجروحان و مجروحان شفای عاجل و کامل مسالت می‌کنم و اعلام می‌دارم: دشمنان بدانند که این نظام و انقلاب مورد حمایت ملت شهیدپرور و رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای است. عالی» و با عنایت معظم له «ولی عصر» محکم تر از گذشته از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع خواهد کرد و دست هر متجاوزی را به فضل خداوند متعال قطع خواهد کرد. امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما با قاطعیت، اقتدار و جدیت دوشادوش سایر نهادهای امنیتی و قضایی برای شناسایی و مجازات تمامی طراحان و عاملان این جنایت شنیع و خونین اقدام خواهیم کرد و به آنها پاسخ خواهیم داد. پاسخ قوی به حملات این حمله تروریستی.

دیدگاهتان را بنویسید