جزئیات عملیات حمله به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی در ایذه


ساعت: 08:19
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919112

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیات عملیات مشترک و تحسین برانگیز سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات فرجه برای شکست شبکه تروریستی فعال در جنایت ایذه که منجر به شهادت شد را اعلام کرد. و صدمات جمعی به شهروندان ایذه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه درباره حمله به شبکه تروریستی جنایت ایذه آمده است:

“به نام خدا

پس از جنایت تروریستی اوباش مسلح در روزهای 24 و 25 آبان ماه گذشته در شهرستان ایذه که منجر به شهادت 7 نفر و مجروح شدن 12 نفر از شهروندان ایذه شد. با عنایت و تلاش الهی، مشارکت، همکاری و عملیات تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان های اطلاعات سپاه و فرج و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، شبکه تروریستی فعال در این جنایت. صبح امروز (سه شنبه) شکسته شد.

در این عملیات مشترک با تلاش شبانه روزی و اقدامات دقیق فنی و اطلاعاتی، عوامل این جنایت شناسایی و پس از درگیری مسلحانه با اوباش مسلح و تروریست ها، 2 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و 2 نفر دیگر دستگیر شدند. مقادیری سلاح کشف و ضبط شد و مهمات نیز به دست تروریست ها رسید.

این شبکه تروریستی که عناصر آن در روزهای اخیر توسط سازمان اطلاعات سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان دستگیر شدند، با آموزش و حمایت عناصر سلطنت طلب خارجی برای ایجاد سردرگمی و بلاتکلیفی و ارتکاب جنایات تروریستی تشکیل شد.

در خاتمه تاکید می شود اقدامات شبانه روزی تا انهدام و اجرای کامل شبکه مافیایی تروریستی در دستور کار جامعه اطلاعاتی کشور قرار دارد و اخبار و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید