اطلاعیه ارتش خوزستان در خصوص حمله تروریستی در ایذه


زمان: 00:30
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911573

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پی حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه ای صادر کرد.

در این پیام آمده است: به اطلاع جامعه شهیدپرور خوزستان می‌رساند، گروهی مسلح با دو دستگاه موتورسیکلت با سوء استفاده از مواد محترقه ایجاد شده در شهرستان ایذه، با اسلحه کلاشینکف به سمت مردم و نیروهای انتظامی تیراندازی کرده و به سوی آنان تیراندازی کردند. این در حالی است که پنج نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند.

در این پیام آمده است: سپاه ولی عصر(عج) خوزستان شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه را به حضرت بقیة الله و نایب برحق ایشان امام خامنه ای و عموم مردم شهیدپرور خوزستان تبریک و تسلیت می گوید. به ویژه خانواده بزرگوار این عزیزان از درگاه خداوند متعال برای روح این شهیدان بزرگوار و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

در این پیام آمده است: امت شهیدپرور حزب الله بویژه مردم فهیم و قدرشناس خوزستان و شهرستان ایذه با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی ، بار دیگر عزم واقعی و اراده پولادین خود را در دفاع نشان دادند. آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید