تشییع 7 شهید حادثه تروریستی در ایذه / همدردی خوزستانی ها با خانواده کیان پیرفلک


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911880

مراسم تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه با حضور پرشور و هوشمندانه مردم استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تشییع و تدفین 7 شهید حادثه تروریستی ایذه با حضور پرشور و هوشمندانه مردم استان خوزستان در ایذه آغاز شد.

این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار شد، مردم خوزستان، مسئولان لشکری ​​و کشوری، استاندار خوزستان، معاون اقتصادی رئیس جمهور، فرمانده ارتش استان خوزستان و همچنین استانی و کشوری حضور داشتند. مسئولان شهر .

در این مراسم عزاداران پیکر پاک این شهیدان از جمله «رضا شریعتی 25 ساله، کیان پیر فلک 9 ساله، اشرف نیکبخت 45 ساله، آبتین رحمانی 13 ساله، علی مولایی و دو فرد گمنام را تشییع کردند. با شعار الله اکبر حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ماست و… در حال دفن او بودند بر انتقام ظالمانه از عاملان این حادثه تروریستی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تسنیم در منطقه ایذه، هر لحظه بر تعداد مردم برای زیارت پیکر شهدا افزوده می شود. به هر طرف نگاه کنی همه با خانواده شهدا ابراز همدردی می کنند.

غم و اندوه چهره مردم را پر کرده است. ذکر حسین (ع) یا علی اکبر (علیه السلام) به یاد شهدای حادثه تروریستی ایذه حال و هوای مراسم تشییع را معطر می کند که گویی ماه محرم است هنوز تمام نشده است. .

مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان امروز با حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای ایذه که با آرمان های شهدا و دفاع از ایران و ایرانی در میدان ولایت (سرکنات) تجدید میثاق کردند، یک دل و یک صدا صحبت کردند. ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم…

دیدگاهتان را بنویسید