تنش در یس در مراسم یادبود سیان پیرفلک / شهادت یک افسر پلیس / قتل یکی از بستگان مادر کیان پیرفلک

تنش در یس در مراسم یادبود سیان پیرفلک / شهادت یک افسر پلیس / قتل یکی از بستگان مادر کیان پیرفلک

خبرگزاری فارس نوشت: عصر امروز یک پلیس در ایذه کشته شد. این مامور فراج در ماموریت حفظ امنیت توسط یک دستگاه خودرو زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

همچنین برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از کشته شدن پسر عموی مادر کیان پیرفلک در ایذه خبر دادند. گویا در مراسمی که در روزنای ایذه، محل دفن کیان پیرفلک برگزار شد، پویا مولایی راد (19 ساله) پسر مشترک ماه منیر مولایی راد (مادر کیان) کشته شد. در این بیانیه به نقش عوامل امنیتی در این حادثه اشاره شده است.

خبرگزاری حکومتی ایرنا نیز نوشت: منابع آگاه از شهادت یکی از محیط بانان توسط خودروی شخصی ناشناس زیر گرفت و وی کشته شد. منابع محلی از شهادت سروان “محمد قنبری” که برای تامین امنیت در مراسمی به ایذه اعزام شده بود، خبر می دهند. بر اساس این گزارش، شهید محمد کنبری از اهالی روستای بن شور از توابع شهرستان صیدا بود.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از جانشین فرمانده انتظامی خوزستان نوشت: همزمان با فراخوان دشمنان مبنی بر ایجاد بلاتکلیفی در روز تولد کیان پیرفلک، نیروی انتظامی ایذه با اجرای این مصوبه اقدامات لازم را انجام داد. برنامه ریزی برای ارتقای امنیت در شهر در یکی از پاسگاه های امنیت عمومی فردی به هویت معلوم با یک دستگاه خودرو تیبا به پلیس حمله کرد و سروان محمد کنبری را کشت. در پاسخ به حمله مهاجم، پلیس تیراندازی کرد و مهاجم بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

گفته می شود که مراسم یادبود Cian Pirfleck امروز در Yse برگزار شد.

محمودیر (زینب) ملایراد، مادر کیان پیرفلک، از برگزاری مراسم تولد بر سر مزار پسرش خبر داده است.

مادر کیان در روز تولدش با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت تولد کیان پیرفلک جهانی شده اما او نه و این بدترین درد برای یک مادر است، دردی که تا آخر عمر هر لحظه دلم را می سوزاند. “

کیان پیرفلک، پسر 10 ساله ایزچ در اعتراضات سال گذشته در ایزچ کشته شد. روایت های مختلفی از این حادثه تلخ منتشر شده است.

توضیحات دادستان

خبرگزاری میزان، مرتبط با قوه قضائیه نیز نوشت: یارمحمد رسالتی دادستان ایذه گفت: عصر امروز خودرویی با هویت مشخص در یکی از ورودی های شهر با سرعت زیاد و عمد به نیروهای مستقر در پاسگاه برخورد کرد. و یکی از پلیس ها در دم کشته شد. وی سپس به اطراف رفت و با یکی از سربازان وظیفه مواجه شد و به آن سرباز آسیب وارد کرد و خود نیز مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان جان باخت. وضعیت سربازی که با خودروی متهم برخورد کرده است مساعد است و تلاش برای شناسایی هویت و انگیزه متهم ادامه دارد.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه شایعه ای که موجب اغتشاش در منطقه شود، افزود: اخبار تکمیلی متعاقبا از سوی مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید