معاون علوم پزشکی اهواز: پدر کیان پیرفلک به دو عمل جراحی دیگر نیاز دارد/ یکی از 10 مصدوم حادثه ایذه ترخیص شد.

معاون علوم پزشکی اهواز: پدر کیان پیرفلک به دو عمل جراحی دیگر نیاز دارد/ یکی از 10 مصدوم حادثه ایذه ترخیص شد.

روز جدید حبیب خیبر معاون علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه گفت: 10 مجروح حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری شده اند. یکی از آنها نوشته شده است. وی در خصوص آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک افزود: پدر کیان تحت عمل جراحی قرار گرفته و قرار است دو عمل دیگر نیز انجام شود که خوشبختانه وضعیت وی نیز رضایت بخش است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آخرین وضعیت درمان مصدومان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان های اهواز را تشریح کرد.

حبیب خیبر با اشاره به آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه گفت: 10 نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری شدند که یکی از آنها ترخیص شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک افزود: پدر کیان تحت عمل جراحی قرار گرفته و قرار است دو عمل دیگر نیز انجام شود که خوشبختانه وضعیت وی نیز رضایت بخش است.

خیبر تصریح کرد: در مجموع از اغتشاشات اخیر تاکنون 14 بیمار در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اهواز بستری شده اند که حال دو نفر از آنها هنوز مساعد نیست. کادر درمانی با جدیت و حساسیت به مداوای این مجروحان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید