تسریع در شناسایی عاملان حوادث تروریستی در ایذه و اصفهان


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911755

پس از حوادث تروریستی شب گذشته در خوزستان و اصفهان، رئیس قوه قضائیه خواستار مجازات اشد عاملان این دو حادثه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های قضایی، پس از وقوع حوادث تروریستی در شهرستان ایذه در استان خوزستان و همچنین اصفهان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد، حجت الاسلام والمسلمین محسنی ادجه ای ضمن نذری با تسلیت به خانواده شهدای این حوادث تروریستی، به روسای کل دادگستری خوزستان و اصفهان اکیدا دستور داده شد که با همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی نسبت به شناسایی عوامل و حامیان این حادثه تکان دهنده اقدام کنند. وقوع حادثه و تشکیل پرونده قضایی در اسرع وقت و مجازات مجرمان به اشد مجازات.

رئیس قوه قضائیه همچنین شهادت جانسوز و تاسف بار تعدادی از هموطنان در ایذه و اصفهان را تسلیت گفت و تصریح کرد: مجاهدان و رزمندگان ایران اسلامی بیش از چهار دهه در راه استقرار و تحکیم جان خود را فدا کرده اند. امنیت مردم در این جغرافیای وسیع . آنها به میدان آوردند و بدون شک مزدوران و عوامل رذل و حقیر شبکه های جاسوسی و تروریستی، استکبار و مستضعفان میدانی در اجرای نقشه شوم تحدید امنیت کشورمان به جایی نخواهند رسید و خواهند دانست که آنها تحت تعقیب و مجازات شدید و آموزنده قرار خواهند گرفت.

در پیام رئیس قوه قضائیه تاکید شده است که اطلاعات، امنیتی و انتظامی باید همه دست اندرکاران جنایات ایذه و اصفهان را با نهایت سرعت و دقت پیگیری و به دستگاه قضایی کشور تحویل دهند.

لازم به ذکر است که تا امروز پنج نفر از متهمان با آغاز محاکمه مسئولین حوادث اخیر به اعدام محکوم شده اند.

آراء طبق روال قانونی و قانون قابل اعتراض و تجدیدنظر در دیوان عالی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید