رئیس جمهور بر شناسایی عاملان و آمران حمله تروریستی راسک تاکید کرد

رئیس جمهور در پیامی ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده های جان باختگان حادثه تروریستی شهر راسک، تاکید کرد: نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی باید هر چه سریعتر عاملان و عوامل این جنایت شنیع را شناسایی کنند. ممکن است.

به گزارش خبرگزاری موج


، رئيس جمهور در پیامی ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند حمله تروریستی شهر راسک وی تاکید کرد: آنها شکست خورده اند، نیروهای قدرتمند قانون و نظم باید به سرعت عاملان و رهبران این جنایت شنیع را افشا کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

متن پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

به نام خدا

«و كسانى كه در راه خدا هجرت كردند و سپس كشته شدند يا مردند تا خداوند به آنان روزى نيكى دهد.

بار دیگر دستان آلوده عوامل دست نشانده استکبار جهانی در حمله تروریستی کور و ناجوانمردانه به فرماندهی انتظامی شهر راسک به خون آلوده شد و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای پلیس خدمتگزار و فداکار کشورمان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست دادند، این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و برای شهدای فراری از این حادثه درجات علو درجات و شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی مسئلت دارم. خانواده های داغدار . و متاسفم بابت مشکل

لازم است نیروهای مقتدر قانون و قانون هر چه زودتر عاملان و سران این جنایت شنیع را افشا کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.


آیا این خبر مفید بود؟