دادستان کل کشور در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک دستورات ویژه را صادر کرد

در پی حمله تروریستی بامداد امروز به فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور داد ابعاد مختلف این حادثه بررسی و با عاملان این جنایت برخورد شود. قاطعانه

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش روابط عمومی دادسرای کل کشور، در پ حمله تروریستی صبح امروز در کلانتری شهر راسک دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان کل استان سیستان و بلوچستان دستور رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه و برخورد قاطع با عاملان این جنایت را صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین موحدی به شرح زیر است:

«دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان

جناب آقای شمس آبادی (سد توفیگا)

سلام

خبر شهادت تعدادی از نیروهای فرج در شهرستان راسک به دست عوامل استکبار موجب تأسف و تأثر شد.

ضمن تسلیت به خانواده معظم شهدا و فرماندهی فرج و تمامی نیروهای این سازمان سرافراز و مردم بزرگوار و با آرزوی صبر و اجر برای خانواده های معزز شهدا و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، مراتب را سریعاً منصوب نمایید. قضاوت و صدور دستور قضایی در مورد میزان رسیدگی به جرم، شناسایی تمامی عاملان آن و دستگیری و معرفی به مردم و مجازات آنها.

گروهک ها به دستور دشمنان ملت ایران تلاش می کنند مردم شریف اسلام و نظام اسلامی استان سیستان و بلوچستان را به محرومیت قبل از انقلاب بکشانند در حالی که این جاده باطل و بن بست بوده است. توسط گروهک هایی مانند منافقین محاکمه شده و باید حذف شوند.از تجربیات آنها درس بگیرید و دیگر از خدمت به استکبار و دشمنان ملت ایران دست بردارید و مطمئن باشید به برکت اراده همه عاملان این جنایت به زودی محاکمه خواهند شد. خداوند و تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی، قوه قضائیه و همکاری مردم حزب الله.

از خداوند متعال علو درجات شما را خواستارم.



آیا این خبر مفید بود؟