عوامل حمله تروریستی راسک باید به فوریت شناسایی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر:

رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی با محکومیت حمله تروریستی به فرماندهی انتظامی راسک، بر شناسایی و برخورد با عاملان این شرارت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


محمدباقر قالیباف در پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به کلانتری شهر راسک وی بر شناسایی و برخورد با عاملان این شرارت تاکید کرد.

در متن پیام محمد باکر کلیباف رئیس شورای اسلامی شهر آمده است: ظهور یک حمله تروریستی به فرماندهی انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن دسته جمعی غیر و رشید فرجه شد. مقامات، تاثیر زیادی گذاشت.

وی افزود: ارتکاب حوادث تروریستی و جنایت علیه امنیت و اقتدار این کشور توسط دشمنان خبیث و تکفیری ها و گروه های خبیث موضوع جدیدی نیست و آنها همواره با اقدامات خود سعی در صدمه زدن به اراده ملت ایران داشته اند، اما باید بدانند. که این اقدامات ناکارآمد مجازات خواهد شد.» با لجاجت پاسخ داده می شود.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است نیروی انتظامی با فوریت و جدیت عوامل این شرور را شناسایی و با آنها برخورد کند.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سربازان رشید و جان برکف، از مقام معظم رهبری، فرماندهی انتظامی کشور، مردم شریف سیستان و بلوچستان و خانواده محترمشان علو درجات و برای شهیدان علو درجات و رحمت الهی مسئلت کرد. برای شفای عاجل مجروحان از درگاه خداوند متعال.


آیا این خبر مفید بود؟