تاکید رئیس جمهور بر شناسایی فوری عاملان قتل مولوی عبدالوحید


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917001

پیام تسلیت آیت الله رئیسی در پی شهادت امام جمعه خوشنام هش؛

رئیس جمهور در پیامی تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریقی به خانواده و همه مردم هش و سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از دستگاه های امنیتی و انتظامی انتظار دارم تا سریعا عاملان این جنایت را شناسایی و معدوم کنند. به عدالت برای مجازات قانونی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در پیام تسلیت شهادت و شهادت ناجوانمردانه مولوی عبدالواحد ریگی امام اهل سنت هش گفت: خبر کشته شدن و شهادت ناجوانمردانه مولوی عبدالواحد ریگی امام اهل سنت حاش و یکی از دانشمندان مشهور و محبوب این منطقه که زندگی خود را وقف کردند. ایشان خدمات اسلامی انجام داده بود که مرا ناراحت و متاثر کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از مفاخر دفاع از کیان اسلام و از وفاداران نظام اسلامی در مقاطع مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعدی بود و به این امر افتخار می کرد. همراهی ایثارگرانه تا آخرین روزهای عمر شریفش.

ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و تمامی مردم هش و سیستان و بلوچستان، از دستگاه های امنیتی و انتظامی انتظار دارم عاملان این جنایت را سریعا شناسایی و برای مجازات قانونی به دست عدالت بسپارند.

دیدگاهتان را بنویسید