عاملان جنایت تروریستی شیراز باید سریعا شناسایی و مجازات شوند


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906330

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تاسف و همدردی با قربانیان جنایت تروریستی شاهچراغ شیراز، خواستار شناسایی و مجازات سریع عاملان این جنایت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تاسف و تاسف برای جان باختگان جنایت تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) خواستار شناسایی و مجازات سریع این عزیزان شد. عاملان

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

جنایت تروریستی که منجر به شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شد و مجروح شدن سایرین مرا بسیار اندوهگین و متأثر ساخت. ضمن عرض تسلیت به خانواده های این عزیزان و شهدای کشور، قطعاً از تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی به ویژه قوه قضائیه انتظار داریم که برای شناسایی عاملان و دستان پشت صحنه این حادثه قاطعانه و سریع عمل کنند. عمل شنیع. باشد که عاملان جنایت به سزای اعمال خود برسند.

دشمنان جمهوری اسلامی نیز بدانند که چنین جنایاتی در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع هرگز نمی تواند اراده مردم صبور و پایدار ایران اسلامی را در هم بشکند. خداوند ارواح مطهر شهدای ما را در محضر انبیاء و اولیای الهی محشور فرماید.

صادق آملی لاریجانی

رئیس شورا حسب مورد

دیدگاهتان را بنویسید