مسئله فلسطین نباید فراموش شود / آزادی فلسطین خواسته همه آزادی خواهان جهان است


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834786

حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه های علمیه استان یزد گفت: مطالبه همه آزادگان جهان برای آزادی فلسطین سرکوب شده است و تا به هدف خود نرسیده ایم دست از تلاش نخواهیم برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به قدس پیش رو و تاثیر حضور پرشور مسلمانان در سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ادامه مقاومت فلسطین در برابر اسرائیلی ها گفت: در دوران اشغال قدس کشورشان توسط صهیونیست ها با سختی ها و مشکلات زیادی روبه رو شدند و بسیاری از آنها در این سال ها شهید و مظلوم شدند.

مدیر حوزه های علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین به هیچ وجه قابل فراموشی نیست، گفت: در منطقه.

وی گفت: برخی معتقدند حضور یا عدم حضور راهپیمایی روز قدس هیچ تاثیری بر جایگاه و نقش مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست ها و مزدوران اسرائیلی ندارد، اما باید توجه داشت که حضور حتی یک نفر در این راهپیمایی راهپیمایی بازخورد جهانی دارد. «مشکل این است که مسلمانان در سراسر جهان قویاً از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

شمس در پایان خاطرنشان کرد: مردم امسال همواره با حضور پرشور خود در صحنه جمهوری اسلامی به جهانیان اعلام می کنند که تا حصول نتیجه نهایی و آزادی قدس شریف و آزادی ملت مظلوم فلسطین را همراهی خواهند کرد. فلسطینی‌ها از مزدوران صهیونیستی «در راه راست تنها نخواهند ماند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید