مکتب شهید سلیمانی چراغ روشنی برای همه آزادی خواهان جهان شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: حضور بصیرتی، باشکوه و محبت آمیز مردم ایران در مراسم ایام فاطمیه و تعزیه ها. و تدفین شهدا بسیار ستودنی است و نشان می دهد که فرهنگ فاطمیه در کشور زنده است و مردم استان مرکزی بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرینی در تاریخ ثبت کردند.

دری نجف آبادی گفت: مردم با حضور باشکوه خود در مراسم شهدا وفاداری خود را به آرمان های انقلاب و شهدا نشان دادند و وحدت و انسجام ملی را تقویت کردند. ملت ایران هوشیار، به موقع و قدردان زحمات شهدا و رزمندگان در همه عرصه هاست.» و همواره متوجه دسیسه های دشمنان است.

وی ادامه داد: تجلیل از مرحوم آیت الله ضیاءالدین اراکی در استان مرکزی اقدام بزرگی بود که با کمترین هزینه و بالاترین کارایی و اثربخشی انجام شد و این برنامه موثر می تواند الگویی برای سایر همایش ها و سمینارها باشد و مسئولان باید این برنامه را دنبال کنند. به عنوان مثال.

امام جمعه اراک گفت: آیت الله ضیاء الدین اراکی یکی از قله های مهم علم اصول است و باید شخصیت این عالم برجسته و وارسته به خوبی برای مردم و جوانان تبیین شود و همچنین حضور جوانان و جوانان به خوبی تبیین شود. نخبگان علمی و حوزوی قبل از برگزاری کنگره آیت الله ضیاءالدین نشان می دهند که این از علاقه آنها به علوم دینی و معارف اسلامی است.


هفته فرهنگی خمین فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت والای حضرت امام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیستم جمادی الثانی میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) که هفته فرهنگی خمینی نامیده شده است فرصت مناسبی برای تبیین بزرگان است. شخصیت امام و باید تلاش کنیم برنامه خوب و موثری با محوریت امام خمینی (ره) بسازیم.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) متعلق به جامعه بشریت و همه افرادی است که با تحقق انقلاب اسلامی ارزش های دینی را احیا کردند و افزود: امروز برای ارائه این شخصیت بزرگ و استان مرکزی سنگ تمام گذاشت. به نکا عنوان مدل برتر قابل ارائه.

وی ادامه داد: دنیا میدان امتحان و آزمایش بزرگ است و در رویدادهای مختلف خط بین حق و باطل و انسان مشخص می شود و در تاریخ حوادث همیشه چنین بوده است و تاریخ ثابت کرده است که با بصیرت، هوشیاری و بودن. با روستا، کلید موفقیت است.» و این غرور است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی میدان آزمایشی بزرگ است و همه ما باید در این میدان ها سربلند بیرون بیاییم، تصریح کرد: ملت ایران با سربلندی و رمز و راز از آزمون های بزرگ 43 سال گذشته بیرون آمده است. موفقیت ملت ایران حکمرانی و بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: گرگ صفتان علم امروز با تمام توان برای حمله به انقلاب اسلامی و زیر سوال بردن اعتقادات مردم ایران قدم برداشته و با اغتشاش و ناآرامی اهداف شوم خود را دنبال می کنند. جنگ ترکیبی او روی صحنه ماند.

وی گفت: ملت ایران ملت شهیدپرور و امت امام حسین (ع) است و راهی که امام خمینی (ره) و شهید سلیمانی ترسیم کرده اند با قدرت ادامه دارد و خط اصیل انقلاب سربلندی است. راه شهید بزرگوار سلیمانی و شهدای با عزت و اقتدار انقلاب.» توسط مردم ادامه خواهد یافت.


مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم باید شور جهادی و برنامه ریزی انقلابی داشته باشند

دری نجف آبادی یادآور شد: مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم شور جهادی و برنامه ریزی انقلابی داشته باشند و صادقانه و با روحیه جهادی عزم ملی برای حل مشکلات کشور اقدام کنند.

امام جمعه اراک گفت: ظرفیت و توانایی زیادی در کشور وجود دارد که باید برای حل مشکلات مردم از آن استفاده کرد و ارائه خدمات اجتماعی و تعهد نهادها به مسئولیت های اجتماعی یک ضرورت مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پرهیز از اسراف و جلوگیری از اتلاف منابع انرژی و گاز باید دغدغه همه مردم باشد و دستگاه های اجرایی و دولتی در این زمینه الگو باشند و البته فرهنگ سازی مطلوبی صورت گیرد. در این اتصال.

وی افزود: ناظران و مسئولان ارشد استان باید نسبت به مالیات و حقوق بیت المال و مصالح مردم حساس باشند و همه در این زمینه مسئولیت دارند و نباید اجازه داد که از بیت المال کوتاهی کند.

دری نجف آبادی تاکید کرد: ایثار و ایثار در شرایط امروز به معنای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنان است و امروز کارکنان باید روحیه ایثار و فداکاری برای مصالح مردم داشته باشند.


مکتب شهید سلیمانی چراغ روشنی برای همه آزادی خواهان جهان شده است

امام جمعه اراک گفت: در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید از این فرصت برای معرفی شخص و مکتب این شهید بزرگوار استفاده کنیم چرا که ایشان عمر پربرکت خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی صرف کردند و امروز مکتب این شهید بزرگوار چراغ راه همه آزادی خواهان جهانی شده و الگویی در جهان اسلام می درخشد.

وی خاطرنشان کرد: نهمین روز یوم الله روز بیعت مجدد ملت بصیر ایران با امام خمینی (ره) و رهبری است و حضور چشمگیر مردم در این حماسه نشان داد که انقلاب اسلامی بر اساس اصول و مبانی روشن است و ملت اجازه نقض حاکمیت ولایت را نمی دهد و ارزش های اسلامی را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید