حذف نام شهید سلیمانی از فضای مجازی مکتب او را از اذهان آزادی خواهان جهان حذف نمی کند.

ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797005

خسواری با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی را ذهن آزادی خواهان دنیا با حذف مطالب در کانال ها به دست نمی آورند، گفت: اگر مسئولان بخواهند مشکلات کشور حل شود قطعاً این از نظر علمی نمونه ای از شهید سلیمانی است. مدیریت میدانی عملا منطقی است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین هسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان درباره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بنده ای مخلص، مؤمن و مجاهد خدا بود. به همین دلیل این شهید بزرگوار نه تنها در میان همه اقشار و جناح های سیاسی کشور قرار دارد. او نزد غیر ایرانیان و مسلمانان نیز محبوب بود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ملل باید حقوق بشر را از مکتب شهید سلیمانی حذف کند، گفت: حقوق بشر در مکتب شهید سلیمانی و در زندگی آمریکایی ها و اروپایی ها به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. آمریکایی ها یک عروسی را در پاکستان بمباران کردند اما حتی عذرخواهی هم نکردند، اما شهید سلیمانی که برای حفاظت از مردم سوریه به خیابان ها آمده بود به یکی از ساکنان این شهر نوشت: برادر سنی من، من باید در خانه شما می بودم. شماره تلفن من اگر راست می گوید بگو تا پول بدهم. او حتی در میدان جنگ نیز مرزهای مذهبی را حفظ کرد.

خسواری افزود: یکی از سفرای ایران در خاطرات خود می گوید زمانی که برای متقاعد کردن روسیه برای سفر به سوریه به کرملین رفتیم، دیدم شهید سلیمانی برای اولین بار اذان گفت و نماز خواند و عهد کرد که به مرزهای دینی احترام بگذارد. “می دانم. او به یکی از دوستانش گفت که قبلاً از چنین دعایی لذت نمی بردم، زیرا من آن را در قصری خواندم که روزی در دست شوروی و کمونیست ها بود که می خواستند دین را ریشه کن کنند.

مدیریت میدانی رئیس جمهور از فرهنگ سلیمانی الگوبرداری شده است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی الگوی همه اقشار است، گفت: یکی از ویژگی های این شهید مدیریت میدانی است. امروز اگر می بینیم رئیس جمهور در چند صد روز فعالیت 12 سفر استانی داشته است، نمونه اش شهید سلیمانی است. اگر مسئولان بخواهند مشکلات کشور را حل کنند، مطمئناً یکی از الگوهای علمی، عملی و منطقی که باید دنبال شود، شهید سلیمانی و رهبری میدانی ایشان است.

خسروی تصریح کرد: انقلاب; خط قرمز شهید سلمیانی بود و در واقع انقلاب برای او محور بود. بر همین اساس با دوستان اصلاح طلب و اصولگرا برخورد می کند و تذکرات لازم را به آنها می دهد.

دشمن در صدد تحریف مکتب سلیمانی است

وی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن و تحریف مکتب حاج قاسم گفت: حاج قاسم از بندگان خدا و از امت پیامبر(ص) است که بعد از سال 1400 دشمن می خواهد چهره پیامبر(ص) را خدشه دار کند. ، عکس او را سوزاند و مطالب زیادی علیه او و اسلام پخش کرد و اسلام را ترساند، تحریف مدرسه حاج قاسم دیگر بعید نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بیکار ننشسته و نخواهد نشست، یهودیان قهرمانان تحریف تاریخ و یکی از کارهای تندروهای آنها هستند. یعنی صهیونیست ها تحریف هستند. برخی از دوستان داخلی، دانسته یا ندانسته در دام این دشمن تحریف کننده افتاده اند. به گفته مقام معظم رهبری، اگر تحریف اجازه داده شود، تحریم ها مجاز خواهد بود.

خسرو گفت: در مواردی که مکتب حاج قاسم آسیب می بیند، جوانان باید به دادگاه های اسلام و انقلاب برگردند که امروز یکی از بهترین دادگاه ها، بیانات مقام معظم رهبری و وصیت نامه شهداست.

وی در پاسخ به کسانی که شخصیت حاج قاسم را زیر سوال می برند، گفت: یکی از ضرب المثل های عربی این است که در مورد شهید سلیمانی، اوباما به عنوان شخص رئیس جمهور، «برتری این است که دشمن هم به این امر گواهی می دهد». جمهوری آمریکا می گوید؛ با اینکه حاج قاسم دشمن ماست اما به او احترام می گذاریم. بنابراین نباید هر دروغ و تحریف اصالت این رزمنده را بپذیریم و اجازه ندهیم دشمن این الگو را زیر سوال ببرد.

نماینده مردم بیرجند در دل هراس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات تریبون های بیگانه علیه ملت ایران با حذف تصاویر و نام قهرمان ملی کشورمان سردار شهید قاسم سلیمانی، رفتار و عملکرد آنها را بیان کرد. در زمینه آزادی بیان و شعارهایی که می دهند کذب محض است.

خسروی ادامه داد: حذف عکس های شهید سلیمانی که نماد مبارزه با تروریسم بود و حذف پست های کاربران اینستاگرام که در دفاع از آرمان های سردار سلیمانی از آن دفاع می کنند، نشان می دهد که آنها به آزادی اعتقادی ندارند. اصطلاح.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید