مکتب شهید سلیمانی متعلق به همه آزادی خواهان و جامعه بشری است/ آیت الله یزدی به معنای واقعی پاسدار حریم اسلام و فقاهت و ولایت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه استان مرکزی در جمع فعالان فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و مردمی با گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی گفت: در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، شخصیت های برجسته ای نقش آفرینی کرده اند. احیای ارزش‌های اسلامی و رواج اسلام.» و به الگوهای پایداری تبدیل شده‌اند که معرفی این الگوها در بین جوانان و اقشار مختلف مردم می‌تواند برکات فراوانی داشته باشد و در تربیت نسل در تراز انقلاب مؤثر باشد.

دری نجف آبادی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عمر خود را در راه پربرکت پاسداری از ارزش های اسلامی گذراند و امروز مکتب شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام و همه آزادی خواهان و جامعه بشری است و این ایام فرصت مناسبی است برای ارائه باید از مدرسه جهانی شهید سلیمانی به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی به معنای واقعی پاسدار حریم اسلام و فقاهت و ولایت بود که با ایستادگی و هوشیاری در برابر تحریف و انحراف و التقاط نقش موثری در ارتقا و تربیت نیروهای مومن و انقلابی داشت امروزه علم ایشان منشأ برکات ارزنده ای در سطح ملی و بین المللی است و لذا تبیین شخصیت و شخصیت و آثار ایشان ضروری است.

امام جمعه اراک گفت: یکی از وظایف مهم نخبگان فرهنگی و دانشگاهی جهاد امروز این است که تبیین کنند که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و شخصیت های برجسته این امر باید در سطح جهانی انجام شود و این امر نیازمند عزم ملی و تلاش همه جانبه است. “

وی افزود: آیت الله مصباح راید به عنوان مردی عالم، بصیر، آینده نگر، زاهد، مجاهد، انقلابی و مجاهد واقعی بسم الله در جهان اسلام و مایه افتخار و سربلندی در سمینارها، جهان اسلام و جامعه بشری بود. و بصیرت و زمان شناسی از ویژگی های بارز آیت الله مصباح یزدی بود که به شاگردان زیادی نیز تعلیم داد و امروز این نهاد ارزشمند و شاگردان آن همچون چراغی درخشان در جامعه و در عرصه های علمی و آموزشی می درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: آیت الله مصباح یزدی وفادار به اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی و ائمه انقلاب بودند که با زندگی عادی و سخت در راه اسلام و تحقق آرمان های انقلاب مبارزه کردند. کار

وی یادآور شد: آنچه امروز در تجلیل از افرادی چون علامه مصباح و شهید سلیمانی باید مدنظر قرار گیرد، انجام اقدامات ماندگار و موثر برای ارائه این الگوهای ممتاز به جامعه و نسل جوان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اراک گفت: در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و درگذشت علامه مصباح یزدی باید به دو موضوع جهاد و اجتهاد این دو شخصیت و جهاد و اجتهاد این دو توجه ویژه شود. شخصیت ها دو شخصیت بزرگ را می توان به خوبی توضیح داد.

وی افزود: ارائه بهترین الگوها و حماسه‌آفرینان انقلاب اسلامی می‌تواند آنان را در برابر تهدیدات و جنگ روانی دشمنان بیمه کند، بنابراین امروز برای بازنمایی بهتر این قهرمانان باید عزم ملی، دینی و انقلابی شعله‌ای داشته باشیم. • از همه فرصت ها و امکانات به خوبی استفاده کنید.

دری نجف آبادی گفت: عدم ارائه عالی ترین شخصیت ها و الگوهای جامعه گناهی نابخشودنی است و نباید بی تفاوت بود و از این رو این موضوع وظیفه همگانی است زیرا هم ادای شعائر اسلامی است و هم باعث تقویت وحدت و امنیت می شود. کشور.”

وی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی لازم است ستاد مرکزی تجلیل از آیت الله مصباح یزدی فعال شود و در جهت ارائه منش و شخصیت این دانشمند و عارف برجسته و انقلابی تلاش شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید