امام حسین (ع) الگوی کامل آزادی خواهان جهان است/ امام سوم، پاسدار ارزش های الهی و پاسدار سنت پیامبر (ص)


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813289

حجت الاسلام محمدعلی فدایی گفت: امام سوم حافظ ارزش های الهی و حافظ سنت پیامبر(ص) بود و حقیقت اسلام را به مردم جهان منتقل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدعلی فدایی کارشناس مذهبی با تبریک اعیاد شعبانیه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: امام حسین (ع) نمونه کامل انسانیت تمام کمالات بشری است و بارزترین صفات ایشان سخاوت و سخاوت است.

وی ادامه داد: رشادت ها و رشادت های امام حسین (ع) دوست و دشمنش را به حیرت واداشت و حماسه های این امام به شهرت و خاصیت رسید.
این کارشناس افزود: امام حسین(ع) به نماز و عبادت علاقه زیادی داشت و بدین ترتیب به درجه ای از معرفت رسیدند که مدال اعتماد به نفس به نامشان ثبت شد.

حجت الاسلام فدایی گفت: امام سوم حافظ ارزش های الهی و حافظ سنت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بود و حقیقت اسلام را به مردم جهان منتقل کرد.

وی گفت: امام حسین (ع) با پیروی و اطاعت از پدر بزرگوارشان امام علی (ع) به نیازمندان کمک می کرد.

این کارشناس در ادامه با بیان اینکه دوران امام حسین (ع) دوران خفقان و خاصی بود، ادامه داد: در آن زمان افراد حیله گر و حیله گر بر جامعه معاویه حکومت می کردند، اما امام با درایت، نقشه های آنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام فدایی افزود: انقلاب اسلامی از پیام های واقعه کربلا به عنوان یک ولایت مداری، مظلوم نماندن، انسجام و وحدت بهره گرفته است و عزت امروز جامعه اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است.

وی بیان می کند: در زمان امام حسین (ع) عده ای طلب مغفرت بودند که امام را در لحظات استعانت تنها گذاشتند و به خوشی های دنیوی روی آوردند، نافرمانی امام و بی توجهی به سرنوشت اسلام بدتر از این نیست. انباشت ثروت .

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: عدم یاری امام در مواقع ضروری، سکوت در نبرد حق و باطل است و باعث شکست در جبهه حق می شود، پس مراقب باشید و از خداوند متعال بخواهید که در جبهه حق باشد. امام زمان (عج) ظاهر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید