مدرسه شهید سلیمانی راه مشترک همه آزادی خواهان جهان در مبارزه با دروغ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رجبی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی گفت: اخلاص یکی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود و او کار خود را برای خدا انجام داد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مردی با ماموریت های سخت بود، افزود: او با آغوش باز ماموریت های سخت را پذیرفت و شجاعتش شهرت جهانی داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایمان به خدا بود که او را شجاعانه در خط مقدم مبارزه با داعش بدون ایجاد ترس و تردید به او رساند.

وی گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه یک فرمانده و سرباز شجاع و شجاع با هوش و فداکاری مثال زدنی بود و همیشه در منطقه خطر از جلو به دشمن حمله می کرد و سربازان پشت سر او در حرکت بودند و این راز شکست ناپذیر است. این یک فرمانده قدرتمند و شجاع است.

این کارشناس سیاسی افزود: سردار سلیمانی همواره مراقب بوده که در مناصب و مقامات سکولار دخالت نکند و ساده زیستی دلیل اصلی محبوبیت سردار سلیمانی است.

رجبی افزود: حاج قاسم هرگز پشت میز دیده نشده و همواره در جبهه ها و بیابان های خارج از کشور برای حفظ کشور و نظام و تامین امنیت و آرامش مردم منطقه جنگیده است.

این کارشناس سیاسی گفت: ساده زیستی و صفای رفتار شهید سلیمانی مردم را به سمت این رهبر بزرگ اسلام جذب کرد و این می تواند الگوی خوبی برای مدیران باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج کاسم سلیمانی می تواند الگویی برای مدیران باشد، گفت: اگر کارمندان می خواهند محبوب مردم باشند، سلیمانی را وارد زندگی، ساده زیستی و رسیدن به دل مردم کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مردی با تدبیر بود و با حضور فیزیکی و حاکمیت مستقیم خود نقشی بی بدیل در اداره جبهه مقاومت داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید