پایبندی به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت است


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921244

سپهوند با بیان اینکه پایبندی به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت است، گفت: با پیروی از راه و روش شهید حاج قاسم سلیمانی می توان به موفقیت و بهروزی دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم سفوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: پایبندی به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت است و با پیروی از راه و روش شهید حاج قاسم سلیمانی می توان به موفقیت و سعادت رسید زیرا راز اصلی و مهم است. مدرسه حاج کاسم اداره یک استان است.

وی افزود: شهید سلیمانی همیشه پیرو ولی فقیه بود و همین باعث شد که حاج قاسم تا این حد محبوب شود و همیشه به حضور در مکتب ولایت افتخار می کرد و مکتب این شهید بزگوار چراغ راهی است که همه مردم در آن هستند. مخصوصاً جوانان می توانند این مکتب را دنبال کنند و هر چه بیشتر با شخصیت حاج قاسم آشنا شوند، انشالله به موفقیت برسند.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به اجرای پنج برنامه تخصصی همزمان با سالروز شهادت سلیمانی گفت: دیدار با مادران و همسران شهدای مدافع حرم، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی برگزار می شود. اجرای ویژه برنامه های کودکان مدرسه حاج قاسم در مهدکودک های قرآن باشد.

سفوند بیان کرد: یکی از مهمترین ویژه برنامه های دهه مقاومت، برنامه دختران حاج قاسم است که در تمام شهرستان های استان برگزار می شود، البته دهه مقاومت تا 28 دی ماه ادامه دارد و برنامه هایی نیز برگزار می شود. در 13 دسامبر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید