پایبندی به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت و رمز موفقیت / اجرای 16 عنوان برنامه در سومین سالگرد سردار دلها


ساعت: 10:48
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921511

حسین فروغی با اشاره به اینکه پایبندی به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت و رمز موفقیت است گفت: مکتب شهید سلیمانی الگویی برای مدیران و مدیران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین فروغی مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان در گفت و گو با عصرهامون با بیان اینکه حاج قاسم الگو و تابع رهبر معظم انقلاب در استان بود، گفت: مدرسه شهید سلیمانی الگویی برای مدیران است. و کارکنان قوه مجریه.

وی با اشاره به اینکه پایبندی به مکتب شهید سلیمانی راه سعادت و رمز موفقیت است، افزود: حاج قاسم سلیمانی به عنوان شاگرد مکتب فاطمیون و علوی استکبار جهانی را در منطقه ذلیل و ذلیل کرد. .

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به اجرای برنامه هایی در حوزه عشایری اشاره کرد و گفت: در راستای نهادینه سازی و تبیین مکتب و اندیشه های شهید حاج قاسم سلیمانی در عشایر. جامعه و همچنین احیاء و تقویت گفتمان مقاومت برای اعضای جامعه با تحکیم پیوندهای عاطفی با نظام اسلامی، برنامه هایی مبنی بر تحکیم و ارتقای وحدت بین اقوام و مذاهب با تاکید بر وثاقت شهید حاج حاج آقا انجام می دهند. قاسم سلیمانی برای بسیجیان عشایر در سطح ناحیه و پایگاه های مقاومت.

فروغی تصریح کرد: برگزاری همایش و نشست های آموزشی با موضوع جهاد تباین ویژه سران عشایر در مناطق عشایری، برگزاری یادواره شهدای بسیج عشایری، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران عشایری، زنگ زدن زنگ مقاومت در برابر ایثار و شهادت در روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه وصیت خوانی در سردار دلها در شهرستان های هیرمند و نیکشهر و توزیع جهیزیه بین خانواده های محروم و عشایر منطقه شهید رجایی گلشن از جمله برنامه های این مراسم است. اقدامات به مناسبت سومین سالگرد حاج قاسم.

با توجه به او؛ مسابقه قرعه کشی بین دانش آموزان عشایری توزیع بسته معیشتی و کمک های دینی در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با روحیه خدمت و مکتب حاج قاسم بازدید رایگان از مناطق عشایری به همت مراکز بهداشتی درمانی برگزاری نمایشگاه سردار دلها در میرجاوه، سراوان و هیرمند. توقیف ایستگاه صلواتی در سطح حوزه های عشایری بسیج، حضور سران و متولیان طوایف و ریشفیدانان و بسیجیان در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی، برگزاری هشتگ جانفدا، فضاسازی محیطی و تبلیغاتی در حوزه عشایری بسیج و دیدار چهره به چهره با ریش سفیدان محترم و عشایر و طوایف با معرفت معنوی و مکتب حاج قاسم سلیمانی از دیگر اقدامات مهم است.

مدیر سازمان بسیج عشایری استان ادامه داد: همچنین به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی 100 کیسه آرد بین نیازمندان و عشایر محروم شهرستان زاهدان با مساعدت معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید