نامگذاری روز قدس حکایت از درایت خاص امام راحل/آزادی خواهان جهان نمی گذارند موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود.


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1834996

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه آزادی خواهان در سراسر جهان اجازه نخواهند داد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، گفت: راهی جز حمله به مسجد الاقصی نمی بیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن افشارچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نشان از درایت خاص ایشان دارد چرا که روزهای اول یا آخر ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی متفاوت است اما آخرین جمعه این ماه همه کشورها.

وی با تاکید بر اینکه این حکمت بسیار خاص امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: نامگذاری روز قدس به این معناست که امام راحل از همه آزادی خواهان جهان خواست تا در روزی خاص از توان و انرژی خود برای فریاد آزادی خواهی استفاده کنند. بخش تمرکز بر امت اسلامی است که سال ها از سرزمین خود رانده و سرکوب شده است.

افشارچی افزود: روز جهانی قدس به این معناست که همه آزادی خواهان جهان با حضور در راهپیمایی ها یادآوری کنند که موضوع مهمی در دنیا به نام فلسطین وجود دارد که قبل از اینکه اسلامی باشد انسان دوستانه است.

استاندار زنجان افزود: روز قدس به این معناست که همه آزادی خواهان از هر دین و مذهب به موضوع فلسطین پایبند باشند و اعلام کنند با از بین بردن سرطان اسرائیل این مشکل حل می شود.

یک مقام ارشد دولتی در استان زنجان با اشاره به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی گفت: اسرائیل وقتی می بیند که مسئله فلسطین هنوز زنده است و مردمی در کرانه باختری و خودشان هستند. شهرهایی که مخالف ظلم و ستم هستند.»، انرژی سرمایه گذاری کنید، قطعاً مجبور خواهید شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با دیدن این صحنه ها چاره ای جز سر و صدا، بمباران و شکنجه مظلومان نداشت، افزود: این حادثه برعکس نشان می دهد که مسئله فلسطین همچنان زنده است.

افشارچی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه کشورهای اطراف دستفروشی کرده و با اسرائیل رابطه برقرار کرده اند، مردم آزادیخواه در سراسر جهان زنده هستند و انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.

وی افزود: حملات اسرائیل به مسجدالاقصی نشان می دهد که آنها از فراموشی موضوع فلسطین در جهان دور هستند و آزادی خواهان در سراسر جهان اجازه نمی دهند این موضوع به فراموشی سپرده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار مهم و تاثیرگذار است، گفت: حضور در راهپیمایی نشان می دهد که موضوع فلسطین را فراموش نکرده ایم.

وی گفت: شرکت در راهپیمایی نشان می دهد که علیرغم اینکه در دو سال گذشته به دلایلی مراسم تعطیل بود و نمی توانستیم بیرون برویم اما با همان انرژی و قدرت همچنان مشکل بزرگ آزادی را در یاد داریم. ذهن ما. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید