روز قدس یادگار افتخاری امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کُردتودی ، سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در بیستمین مرحله مددکاری مؤمنان گفت: این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان است و بر اساس تعهد سازمان امروز ما در حال اجرای مرحله جدیدی از کمک های وفادار هستند.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است که یکی از روزهای تاریخی جهان اسلام است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دهه 60 در دفاع از مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.

سرار حسینی گفت: با طلوع خورشید و نهضت اسلام شاهد آخرین سفیری هستیم که خداوند برای آگاه ساختن بشریت، فارغ از جهل و ارتباط خداوند با خدا، مبارزه با طاغوت، شکستن بت هاست.

وی گفت: از طلوع اسلام از مکه و مدینه تا به امروز شاهد پیشرفت مسلمانان در شرایط و نقاط مختلف جهان بوده ایم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اسلام با وجود بحران ها، مشکلات، موانع، جنگ ها، سختی ها در حال پیشرفت است.

سردار حسینی ادامه داد: مومنان و موحدان، نمازگزاران حامل علم اسلام ناب محمدی همچنان در حال پیشرفت هستند.

وی گفت: در 14 قرن گذشته اسلام عزیز با پیروزی ها، شکست ها، پیروزی ها و آسیب ها مواجه بوده است، اما به خیر گذشت و مسلمانان با اراده و اراده به سوی نور درخشان قرآن رفتند.

فرمانده قرارگاه شهدای شهرامفر گفت: در چند سال گذشته شاهد ظلم و ستم بزرگ به مسلمانان و اشغال بهترین سرزمین های اسلامی و همچنین حکومت دروغین، خونین و غیرقابل قبول استعمار و اشغال برخی از سرزمین های اسلامی بوده ایم. “

سردار حسینی افزود: رژیم غاصب اسرائیل علاوه بر خونریزی مسلمانان، سرزمین فلسطین و قدس شریف را آواره کرده است و برخی مسلمانان قبله اول ما را مسلمان خواهند پذیرفت.

وی گفت: در چند دهه گذشته جنگ سختی بین حق و باطل برای بازگرداندن قدس شریف و سرزمین های اشغالی در جریان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امام خمینی (ره) یکی از پاک ترین و مؤمن ترین انسان های چند قرن اخیر، طلایه دار وحدت و خبره اسلام ناب و راستین، مدافع حراست اصیل بود. مردم مسلمان، فلسطین و تمام ظرفیت مسلمانان. «و او از اسلام برای مبارزه با رژیم دروغین استفاده می کند.

سردار حسینی ادامه داد: از دهه 60 هر جمعه از آخرین ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، مردم به برکت وجود امام راحل و مردم نیکوکار اسلام برای حفظ مستضعفان و آزادی قدس شریف تلاش می کنند. جهان.”

وی گفت: فردا شاهد حضور گسترده همه استان ها در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و در کنار مستضعفان هستیم و برای پاسداری از مظلوم هیچ پاسداری نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، همکاران ما در سپاه بیت المقدس کردستان تلاش کردند تا مرحله جدیدی از کمک رسانی صادقانه به نیازمندان را انجام دهند. “

سردار حسینی گفت: در ماه مبارک رمضان دو مرحله یاری مومنانه در حمایت از نیازمندان انجام شد.

وی گفت: توزیع غذای گرم یکی از اقدامات خوب کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس از توزیع 21 هزار بسته معیشتی به ارزش 8 میلیارد ریال در بیستمین مرحله کمک های وفادارانه سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید