روزی که به نام قدس، تاریخی ترین راهبرد امام (ره) / فلسطین نامگذاری شده است، همچنان در میانه میدان زنده و زنده است.


tn 421 7 خبر خاکستری

در همین راستا این رژیم جنایتکار توانسته فلسطین را از سال 1948 منزوی کند و 41 درصد از یهودیان جهان را در این سرزمین اسکان دهد و این بر هیچکس پوشیده نبوده و نخواهد بود و نام آخرین جمعه ماه مبارک است. ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس جلوه ای از اتحاد مسلمانان در محکومیت این جنایات علیه بشریت است که نقشه های شوم نظام سلطه علیه معضل است و فلسطین و دیگر مشکلات و مصالح جهان اسلام را آشکار می کند.


68a88f3e 58c1 4bb4 9ebe 618dbc725885 خبر خاکستری


tn 421 5 خبر خاکستری

با این تفاسیر، امام خمینی (ره) در 16 مرداد 58 در پیامی خطاب به مسلمانان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و حکومت‌های اسلامی را به اتحاد برای قطع دست رژیم صهیونیستی فراخواند. اسرائيل و حاميان آن امام خميني (ره) فرمودند: من سال هاست كه خطر غصب اسرائيل را به مسلمانان گوشزد كرده ام كه ​​اكنون حملات وحشيانه خود را به برادران و خواهران فلسطيني به ويژه در جنوب لبنان به قصد نابودي فلسطين تشديد كرده است. مبارزان او بارها خانه ها و خانه های آنها را بمباران کرد. من از همه مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای قطع دست این غاصب و حامیانش متحد شوند. و از همه مسلمانان جهان دعوت می کنم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که روز شکرگزاری است و می تواند سرنوشت مردم فلسطین را تعیین کند، به عنوان روز قدس انتخاب کنند و از همبستگی بین المللی مسلمانان حمایت کنند. در حمایت از اعلامیه حق و حقوق مردم مسلمان. پیروزی مسلمانان بر کفار را از خداوند متعال خواستارم.


dd940896 c4a6 4f9d a910 bc5f24364335 خبر خاکستری


tn 421 11 خبر خاکستری

اما روز قدس نماد مقاومت جهان اسلام است و امروز بیش از هر زمان دیگری شاهد بصیرت، درایت و درایت امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز بزرگ خواهیم بود، هر چند برخی از رهبران ناتوان و سازشکار کشورهای مرتجع منطقه. زمان دیگری را انتخاب کرده‌اند، اما امروز ملت‌های مسلمان روز به روز بیدار می‌شوند و این بیداری همراه با مقاومت آنها در سراسر جهان اسلام تجلی می‌یابد.

بنابراین رژیم غاصب اسرائیل که پس از 70 سال اشغال و ترور و شکست های پی در پی در غزه و لبنان، روزی آرزوی نیل تا فرات را دارد، با وجود اشغالگری فلسطینیان، اکنون برای تامین امنیت خود دیوار می کشد. پشتیبانی می کند. مستکبران جهان از جمله آمریکا و انگلیس با تمام توان و ابزار در صدد از بین بردن هویت و پاکسازی قومی و نژادی در سرزمین های اشغالی هستند اما مقاومت جانانه مردم فلسطین به خوبی نشان می دهد که ملت فلسطین 70 پس از سال‌ها، حالت صهیونیستی هنوز زنده، پویا و در میانه میدان است.


tn 421 9 خبر خاکستری

اما رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود در جمع دانشجویان، لحظه بسیار مهم و سرنوشت سازی را برای اشتباه راهبردی دولت هایی که با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کرده اند، رقم زدند. ایجاد ارتباط با رژیم صهیونیستی یکی از این اشتباهات بزرگ است. چهل سال پیش، مصریان این اشتباه را مرتکب شدند. مصر و اردن با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کردند. آیا جنایات رژیم صهیونیستی در این 40 سال کاهش یافته است؟ خیر، 10 برابر افزایش دهید. این کارهایی که امروز مردم انجام می دهند، این حملات امروز به مسجد الاقصی در آن روزها نبود. امروز ظلم بیشتری می کنند. حالا عده ای امروز می خواهند تجربه مصری انور سادات 40 سال پیش را تکرار کنند! این برای آنها خوب نیست، برای فلسطینی ها خوب نیست، برای خودشان بد است و برای فلسطینی ها بد است. البته این برای رژیم صهیونیستی خوب نیست. یعنی از آن بهره ای نخواهند برد، نفعی نخواهند برد.


1d3ec4c2 5d40 4340 939d 19feb580f622 خبر خاکستری


tn 421 6 خبر خاکستری

آنچه بر همگان واضح است این است که اقدامات رژیم اشغالگر قدس برای کشتار مردم بی خانمان فلسطین مصداق بارز جنایت علیه بشریت و نسل کشی است. با نقض حقوق فلسطینیان و هنجارهای بشردوستانه، ماهیت غیرانسانی این رژیم ضد بشری را به جهانیان نشان داده است.

بیت المقدس از آنجایی که مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان به شمار می رود از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا همبستگی با مسئله فلسطین و قدس شریف روحیه مبارزاتی مردم فلسطین را در برابر وحشی گری، تجاوزات و توطئه های صهیونیست ها تقویت می کند. با آثار مقاومت مردمی در مناطق مختلف کرانه باختری همراه خواهد بود و جهان به دنبال آرمان های آزادی، استقلال و رهایی خواهد بود و با شورش ها و توطئه های دشمنان با اعتقاد راسخ روبرو خواهد شد.


c6a09f8e 942b 41ec a892 6132e929d774 خبر خاکستری


tn 421 10 خبر خاکستری

بر این اساس، امروز از ملت‌های مسلمان منطقه خاورمیانه بزرگ انتظار می‌رود که با آگاهی از توطئه‌ها، توطئه‌ها و تفرقه‌های رژیم اشغالگر قدس، با جنگ‌های برادرکشی و مذهبی توجه جهانیان را به مسئله فلسطین معطوف کنند. ما آنقدر اتحاد و همبستگی در برابر دشمن مشترک داریم که بتوانیم در آینده نزدیک شاهد پیروزی و تحقق اهداف حکومت های اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید