تشریح رهبر انقلاب در راهپیمایی روز قدس، زنده بودن انتفاضه فلسطین است.


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823624

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر حضور اقشار مختلف با نمادها و لباس های خاص در راهپیمایی روز قدس، گفت: تاکید بر این است که گروه ها تقسیم نشوند، بلکه در یک مکان حضور داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار داشت: اهمیت روز جهانی قدس بر اساس فرمایشات ائمه انقلاب بر همگان روشن است و در آن سال ها برای همه مردم برقرار شد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان، خاطرنشان کرد: ایشان به بقای انتفاضه و فلسطین که نزدیک ترین منطقه به قدس شریف است اشاره کردند.

آیت الله خاتمی افزود: در 70 سال گذشته هیچ تحرکی در منطقه فلسطین وجود نداشته است، اما پس از سازش بین اعراب و عوامل آمریکایی، این موضوع بهتر به اثبات رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر حضور اقشار مختلف با نمادها و لباس های خاص در راهپیمایی روز قدس، گفت: آموزش و پرورش در صورت امکان دانش آموزان را در چند گروه به راهپیمایی و همچنین راهپیمایی هدایت می کند. با علامت و نشانی در این راهپیمایی شرکت کنید.

وی با بیان اینکه قرار بود پایگاه های مقاومت بسیج نیز با لباس متحدالشکل در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند، خاطرنشان کرد: اما تاکید بر جدایی نیست بلکه تاکید بر حضور در یک نقطه است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه موضوع فلسطین و روز جهانی قدس موضوع جدیدی نیست، افزود: تلاش و هماهنگی همه مسئولان باید با شکوه انجام شود.


* روش جلسات آموزشی به مناسبت روز قدس در مدارس برگزار می شود

هادی توفیکی مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این نشست گفت: آیا.

وی گفت: جلسات آموزشی به مناسبت روز جهانی قدس در قالب حلقه های صالحین در مدارس برگزار می شود.

توفیقی افزود: رسانه سازی در فضای مجازی و تبیین مسئله فلسطین در 3 تا 5 دقیقه در ابتدای هر کلاس توسط معلمان از دیگر برنامه های این حوزه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید