حضور مردم در راهپیمایی روز قدس فلسطین را زنده نگه می دارد


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834871

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

عباس سروری با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: اگر این موکب ها و حضور مردم نبود نامی از فلسطین و مسجدالاقصی باقی نمی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس سروری در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: روز قدس یادگاری ارزشمند از آن امام بزرگوار و برنامه ای است که از ایران آغاز شد و در نقاط مختلف جهان گسترش یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: همه مردم، آزادی خواهان و مسلمانان جهان در روز جهانی قدس در حمایت از سرزمین های اشغالی تزلزل ناپذیر، بحر مقدس و جهان فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر خواهند داد. نوار غزه.

وی جنایات رژیم صهیونیستی را بسیار ناگوار خواند و گفت: اهمیت روز قدس و مردم ما شهادت می دهند و از رسانه ها می بینند که جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان در قبال مردان، زنان و کودکان بی دفاع بر هیچکس پوشیده نیست. .

سروری گفت: مردم کشور عزیزمان بار دیگر با شور و نشاط به میدان خواهند آمد و با همت والا و فریادهای محکم، احساس همدردی، وحدت و اسلام در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث زنده ماندن فلسطین شد، خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع تاثیرگذار خواهد بود زیرا تا به امروز مردم فلسطین، مردم سرزمین های اسلامی در سراسر جهان با پیروی از ایرانیان و اسلام گرایان هستند. انقلاب، توانستند جلوی اکثر جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرند، اگر این راهپیمایی ها و حضور مردم نبود، نامی از فلسطین و مسجد الاقصی باقی نمی ماند.

سروری با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فلسطین جزء اسلام و روز قدس روز اسلام است، گفت: این روز یادگار امام عزیز (ره) است که باید برای او ارزش قائل باشیم و همه مردم باید متحد باشند. «در این راهپیمایی شرکت کنید.

وی گفت: تفاوت راهپیمایی امسال با راهپیمایی سال گذشته این است که همه مردم به همراه اعضای خانواده خود در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا بدون دریغ از مردم شریف و عزیز فلسطین حمایت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: وعده جلسه ما روز جمعه 9 اردیبهشت ساعت 11 صبح از مقابل مسجد آیت الله بروجردی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید