یکی از میدان های شهرهای لردین به نام شهدای عشایر نامگذاری شده است


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823374

فرماندار شهرستان لردگان از نامگذاری یکی از میادین شهر لردگان به نام شهدای عشایر برای برگزاری کنگره شهدای عشایر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت ویژه گرامیداشت کنگره ده هزار شهید عشایری استان با حضور فرماندار لردگان و دبیر کنگره ده هزار شهید عشایر استان برگزار شد. و مدیرکل .

در این دیدار رضا بابامیری فرماندار لردگان گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم. اگر این شهدای عزیز نبودند معلوم نبود الان کجا هستیم و این مسئولیت ها به دست ما نمی رسید همه ما در خدمت کنگره شهدای عشایر در روستا هستیم شهدای عشایر کشور در ایجاد فضا و اطلاعات در شهرهای شهر.

وی نام یکی از میادین شهر لردگان را شهدای عشایر کشور برشمرد و از شهرداران خواست در جلسات نامگذاری شهرستان های لردگان – مال خلیفه – منج یکی از میدان های خود را به نام شهدای عشایر مزین کنند. و سردشت.

سرهنگ ایزدی فرمانده سپاه عشایر استان افزود: اولین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان لردگان در سال جدید به مناسبت استقبال از کنگره ده هزار شهید عشایری استان با شعار ده هزار ده. هزار امروز حضور مدیر اینجاست.

وی افزود: این جلسه با استقبال خوبی برای حضور مردم لردین در این کنگره مواجه شده است و امیدواریم با حضور مردم روستا در این کنگره حضوری پرشور و انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید