راهبرد امام(ره) دشمنان را از راهبرد تهاجمی به دفاعی جذب کرد/ برگزاری مراسم ویژه رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب خمینی(ره)

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست خبری برنامه های رحلت امام خمینی (ره) ضمن تسلیت رحلت امام خمینی (ره) و جان باختن بسیاری از هموطنان در حادثه آبادات گفت: نظام تمام تمرکز خود را بر جنگ رسانه ای و عملیات روانی برای تخریب ارزش ها گذاشته است. نقش رسانه ها در این شرایط بسیار ویژه و حساس است.

عسگری گفت: روشنگری، روشنگری با بارقه امید و آینده روشن برای انقلاب اسلامی از ویژگی های رسانه است که خوشبختانه در این راستا گام برمی دارد.

وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که در روزگاری زندگی می کنیم که سلسله های حضرت زهرا (سلام الله علیها) و ولایت نورانی آن ها در جامعه ما رسوخ کرده اند و اهتمام همه مدیران و کارکنان بر حفظ فرامین الهی و حفظ فرامین الهی است. به عنوان ولی نعمتان انقلاب، صادقانه به مردم خدمت کنند.


امام خمینی (ره) بر اساس واجبات دینی خود انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را در موقعیت تکلیف دینی که فضای تاریکی و خفقان و مملو از ظلم و ستم بود بنیان نهادند و حاکمان شیطان بر زمین حکومت کردند و اجازه دادند. به خورشید با آزادی می درخشید.

عسگری گفت: دشمنان اسلام قبل از انقلاب افکار خداجویانه مردم را در ذهن دولت تاریخ منجمد کردند و حیات طیبه مردم در قفس های ظلم و استثمار محبوس شده است.

وی یادآور شد: حاکمان ظالم، ظالمان، منافقان و منافقان حقیقت دین را به انزوا کشانده و به اشکال مختلف به نام آزادگی، گسترش و توسعه شیطان پرستی و شهوترانی و ظلم ستیزی در جامعه و روحیه بردگی و اطاعت را ایجاد کرده اند. آنها از جامعه منزوی شدند و در این شرایط من خمینی (ره) را قیام کردند.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از بارزترین خصوصیات حضرت امام (ره) اخلاص و پایبندی به اصول دین و ایمان در مردم بود که عمل صالح آنان را هدایت کرد و هدایت های الهی امام را به چالش کشید. نهضتی بسازید که از روز اول پر رونق بوده و انقلاب اسلامی امروز بدون رکود در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد.

عسگری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با وعده های خالصانه خود به خواسته انبیا و اولیای الهی جامه عمل پوشانده و انقلاب اسلامی را تقویت کرده است، گفت: به خودباوری و هدف خودباوری برسیم و بتوانیم به سرعت پیشرفت کنیم. و جسورانه به سمت اهداف انقلاب.

وی ادامه داد: طلاب مکتب امام خمینی(ره) با وجود سن کم و نداشتن تحصیلات دانشگاهی با تلاش و کوشش فارغ التحصیل شدند و جان خود را فدا کردند. نخبگان برتر بر انسانیت تکیه کردند و تمام اهداف دشمن را نابود کردند.


راهبرد و راهبرد امام خمینی (ره) دشمنان را از حالت تهاجمی به راهبرد تدافعی کشاند.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تدبیر و تدبیر امام خمینی(ره) دشمنان را از حالت تهاجمی به راهبرد تدافعی کشانده است و تفکر امام خمینی(ره) نظام اسلامی را الگوی همه جانبه جهان قرار داده است.

عسگری یادآور شد: امام خمینی (ره) با ایمان راسخ به خداوند یاری خداوند و یاری و هدایت اهل بیت (ع) را برای جامعه ما و تمامی بحران های 43 سال گذشته با ویژگی توکل بر خدا و توکل به ارمغان آورد. درباره اندیشه امام خمینی با موفقیت به پایان رسیده است.

وی افزود: ایستادگی امام خمینی (ره) برای مقابله با دشمنان عالم کفر همه دشمنان را به زانو درآورده و انقلاب اسلامی را در مسیر تمدن اسلامی قرار داده است.


5 هزار و 500 زائر از سراسر استان به حرم آن حضرت اعزام می شوند

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را در نظر داریم که بخشی از آن اعزام شیفتگان و عاشقان آن حضرت به حرم مطهر حضرت راحیل است. بیش از 5500 نمازگزار دارد که از آنها به سراسر استان اعزام می شوند و با حضور مجدد در این مراسم با آرمان های ائمه انقلاب تجدید میثاق می کنند.

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت تاج، محدودیت اعزام داریم و این محدودیت سهمیه به دلیل بیماری تاج معروف است و در این راستا برنامه هایی به مناسبت سالگرد امام خمینی (ره) در سال جاری برگزار می شود. تمام مساجد و مساجد استان».

عسگری گفت: مراسم ویژه 14 خرداد ماه در زادگاه امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های مهمی است که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ارشد استانی از ساعت 10 صبح برگزار می شود و سخنگوی این برنامه نیز نماینده ای است. مقام معظم رهبری در روستاها خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این با توجه به اهمیت فضای مجازی و تولید محتوا، برنامه های فضای مجازی برای تبیین سیره امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید