حماسه 9 دی پایان کارزار قیام بود/ درایت رهبری و درایت مردم آتش قیام 88 را خاموش کرد.


ساعت: 10:04
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920574

امیری با بیان اینکه مردم تیری به دل فتنه 18 دی زدند، گفت: بصیرت ملت ایران با پشتوانه ولایت، فتنه 88 را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حماسه تاریخی و بزرگ 18 دی 1387 نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران است، روزی که ملت ایران با حضور حماسی و پرشور خود، یاغیان را به زباله دان تاریخ فرستاد و نشان داد که آنها راه شهدا را ادامه می دهند و همیشه در دفاع از ولایت ایستاده اند.

دشمنان داخلی و خارجی که به بهانه تقلب در انتخابات فتنه 88 را آغاز کردند، هدفشان براندازی نظام بود، سالها سینه هایشان پر از نفرت بود و سعی کردند از هر فرصت و بهانه ای برای حمله به نظام و انقلاب استفاده کنند. خیلی وقت پیش با قانون تقلب در انتخابات توطئه و شورش درست کردند.

بی شک آنچه در این سال ها انقلاب اسلامی را از آسیب و ناآرامی دشمن مصون داشت تدابیر و سخنان مقام معظم رهبری و حمایت های مردمی بود که همواره آتش ناآرامی ها و توطئه ها را در همه صحنه ها در فتنه 1387 خنثی کرد. بار دیگر سخنان رهبری و حضور مردم این قیام را خنثی کرد.

همزمان با 18 آذرماه سالروز حماسه بزرگ تاریخی گفت وگویی تفصیلی با امیرعلی حیدر امیری، تحلیلگر سیاسی غرب آسیا انجام شد که در ادامه می خوانید.


انقلاب مخملی را توضیح دهید و در سال ۱۳۸۷ حامی آن در کشور چه کسانی بودند؟

جورج سوروس مخترع انقلاب‌های خشونت‌آمیز در دنیا معروف است که چنین طرح و نسخه‌ای را برای بسیاری از کشورها تجویز می‌کند و همین امر باعث شده است که در طرحی که جورج انجام داده، ابتدا از یک نامزد خاص حمایت می‌کنند و سپس القا می‌کنند. افکار و مردم به گونه ای است که این فرد قطعا پیروز میدان انتخابات است.

در واقع جورج در ایجاد انقلاب های مخملی بسیار عالی است، با استفاده از جنگ روانی و رسانه ای سعی می کند به هدف مورد نظر دست یابد و به گونه ای طراحی کند که اگر فردی غیر از شخص مورد نظر در انتخابات انتخاب شد، پیروزی به معنای تقلب و تقلب باشد. مردم این کشور نباید به نتیجه اعتماد کنند.

در ایران شروع به حمایت از یک کاندیدای خاص کردند و گفتند که قطعاً میرحسین موسوی پیروز میدان انتخابات ریاست جمهوری است و اگر برعکس این اتفاق بیفتد یعنی تقلب شده است، بنابراین با تیله های چینی و برنامه ریزی توطئه خود را شروع کرده اند. آی تی

جورج که در تمام انقلاب‌های خشونت‌باری که در آن شرکت داشته نتیجه گرفته بود و انتظار داشت با این اقدام بتواند در ایران پیروز شود، بنابراین به عده‌ای آموزش‌های لازم داده شد و آن افراد هدف قرار گرفتند و در ستاد مستقر شدند. بیانیه هایی از این افراد صادر شد و به نظر می رسید رسانه ها از او حمایت کنند و در مجموع موسوی در فضای روانی رسانه ها احاطه شده بود.

یکی از ویژگی‌های انقلاب‌های رنگی، انتخاب رنگ برای فرد مورد نظر در انتخابات است و در صورت انتخاب متراکم، با توجه به فضای مذهبی، رنگی که برای موسوی انتخاب می‌شود، سبز است و حامیان و افرادی که تبلیغ می‌کنند. اهداف استفاده از این رنگ را در دستور کار قرار دادند.


فتنه 88 چگونه و با چه هدفی ایجاد شد؟

توطئه 2008 چندین سال پیش طراحی و برنامه ریزی شد، این توطئه برای سرنگونی رژیم به راه افتاد و انتخابات بهانه ای برای ترویج این توطئه و شورش شد.

بالاخره روز انتخابات فرا رسید اما در همان ساعات ابتدایی مشخص شد که فرصتی برای رای دادن به موسوی وجود ندارد اما حامیان موسوی قبل از پایان انتخابات او را برنده اعلام کردند، حتی قبل از پایان شمارش آرا شروع کردند. کاروان های مبارک اما پس از شمارش نتایج مشخص شد که موسوی آرای زیادی ندارد اما اعلام کردند که موسوی در انتخابات پیروز شده و در غیر این صورت تقلب شده است.

از همان ساعات اولیه که نتیجه اعلام شد، هواداران موسوی زهر می‌پاشیدند و از مردم می‌خواستند برای دفاع از دموکراسی و حقوق خود به خیابان‌ها بیایند، علی‌رغم اینکه همه پیام‌های هواداران موسوی از همان ابتدا بوی شورش را می‌داد.

با توجه به اینکه در جمهوری اسلامی ایران برای هر مشکلی قوانینی وجود دارد، لذا با این صحبت های موسوی اعلام کردند که نماینده ای را معرفی می کنند و هر صندوقی را که شک داشته باشند، حساب می کنند، اما چون می دانستند اگر این کار انجام شود. روسیه. سعی کردند نماینده ای ارائه نکنند و در ابتدای این آشوب مهدی کروبی که رای بسیار کمی داشت و به سختی می گذشت در آن مقطع به جمع معترضان پیوست.


چرا در سال 2008 آتش شورش هر روز بیشتر می شود و حامیان این شورش چه کسانی هستند؟

هر چه گذشت هواداران موسوی بیش از پیش بر طبل اختلاف کوبیدند و با سردادن شعارهای تخریبی، تخریب اموال عمومی، هتک حرمت مقدسات، شادی و سرور در روز عاشورا در مسیر ناآرامی که تعیین کرده بودند حرکت کردند. .

در این ایام ضد انقلاب به کمک آشوب ها آمد و اغتشاشات، توهین ها و تخریب اموال عمومی افزایش یافت و مشخص بود که شعارها رنگ و بوی مطالبه گری ندارد و شعارها برعکس می رفت. دین و فسق حتی به نیروهای بسیجی حمله کردند و در همین حین پروژه ترور را آغاز کردند.


نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی فتنه 88 چه بود؟

رهبری از کاندیداها دعوت کردند اما موسوی در این برنامه شرکت نکرد، سخنان و پیام های رهبری صادر شد و با سخنرانی مقام معظم رهبری بسیاری از مردم از معترضان جدا شدند، با توجه به اینکه ملت ایران همیشه گوش شنوا هستند. فرمایشات مقام معظم رهبری حتی و با وقوع این حادثه به فرمایشات رهبری گوش دادند زیرا فرمایشات رهبری همواره در همه عرصه ها نجات بخش بوده است.


حکمت عامیانه چگونه آتش فتنه 88 را خاموش کرد؟

آتش قیام در سال 88 هر روز بیشتر می شد و سرانجام در 18 دی ماه صبر مردم لبریز شد و پس از آنکه از خرداد تا دی ماه منتظر ماندند اما همچنان آتش طغیان را برافروختند، در آن روز به میدان آمدند و حماسه بزرگ و تاریخ 9 دسامبر را خلق کردند.

در حماسه 18 آذر مردم، زن و مرد، کودک و جوان، همه پیشه ها و حرفه ها به میدان آمدند و این حضور مردم در واقع تاییدی بر رای رئیس جمهور منتخب بود، منطق و گفتمان محقق شده است و مطالبات با تصمیمات قانونی قابل طرح است.

در واقع با حماسه 9 دسامبر ثابت شد که تنها کشوری که انقلاب مخملی جورج سوروس در آن محقق نشد ایران بود و برنامه ریزی آنها در کشور جواب نداد.

در قیام 1387 مجهولات بسیاری برملا شد، نیات و دست های پشت پرده بسیاری آشکار شد و مردم به خوبی فهمیدند که دشمن به دنبال براندازی نظام است.

در حماسه 18 دی، بصیرت به کمک مردم ایران آمد و مردمی که به دنبال ایجاد یک انقلاب مخملی و رنگارنگ در کشور بودند با شکست مواجه شدند و مردم آخرین تیر را به سینه آشوبگران و ضدانقلاب زدند. انقلابیون 18 آذر و این حماسه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.


چه گروه هایی در فتنه 88 مردود شدند؟

در جریان فتنه 88 و حماسه 18 دی، بسیاری از مردم به دلیل نداشتن بصیرت لازم طرد شدند و در میدان دشمن بازی کردند، اما مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان بیدار هستند و در صحنه پاسداری از ارزش ها ایستاده اند. در واقع بصیرت در 18 آذر. نتیجه آن بیمه شدن انقلاب برای چندین سال بود.


چگونه می توانید از تکرار شورش های نوع 88 جلوگیری کنید؟

بصیرت ملت ایران باعث شد مردم پای ولایت باشند و رهبری را هرگز رها نکنند و هر چه بصیرت و بصیرت بیشتر شود می توان جلوی آشوب های سال 88 را گرفت.

در طول این سال ها عده ای سعی کرده اند حماسه 9 روزه را که یک الگو و افسانه است از ذهن مردم پاک کنند، اما بهتر است بدانید که وقتی دشمن به میدان می آید، اهل میدان هم همینطور. با بصیرت برای جلوگیری از آتش ناآرامی و توطئه

در آشفتگی سال 2088، کشورهایی که خواهان دموکراسی بودند و خود تجربه ای از انتخابات نداشتند، همگام با سلطنت طلبان سعی در سرنگونی رژیم داشتند که در نهایت به روسیه تبدیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید